abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44817665
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:55 schreef PPL het volgende:

[..]

Ah!
Een ICT-er in dienst van de overheid.
Nope. Aangepast.
pi_44817670
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:47 schreef Maastrix het volgende:
maar t zijn volgens mij wel allemaal ICTers hier die niks te doen hebben op hun werk of niet? :p
*meldt
JOHNNY HEITINGA
pi_44817673
ik ben echt een ict-er van de overheid haha. zit bij het openbaar ministerie en ministerie van justitie. Ben ik nu dubbel lui?:P
pi_44817678
Hier wat vette helpdesk quotes van mij :
quote:
- Goedemiddag met Brugman, ik heb de PC aangezet en zie nu een landschap maar ik zie nergens Windows. Kunt U mij vertellen wat dat is?

- Ik heb de monitor aangesloten met de stekker maar er zit nog een stekker die ik nergens in kan pluggen. Weet u waarom ik 'no signal'error krijgt? Aan de voorkant zit slechts een knop met Power. (antwoord: meneer kijkt u een aan de achterkant van de kast). Antwoord van meneer: Dat is een antiekkast uit 1827 vol met porcelein. (antwoord: meneer kijkt u eens aan de achterkant van de kast van de PC)...

- De PC start niet op. (antwoord: loop alles ff na, kijk voeding na, on/off switch op voeding, aardlek schakelaar)... 15 min later. Zit er aan de voorkant een knopje dat iets van een bolletje met een stokje heeft? (zoek zoek...) Ja zit er... Drukt u daar eens op. (gegil en blijdschap..... hij werkt, Fatih kom kijken) (waren mensen van een minima project)

- Meisje van 17 belt op. Begint volledig over S-ATA Raid (0) configuraties te praten en begint vol te schroeven en IDE shit in te bouwen (bleek ze ICT opleiding te doen). CaMpLo dacht ff dat ie flauw viel geloof me

- Ctrl Alt Delete werkt niet. Wat krijgt u te zien als U erop drukt? - Ehm jah zo'n schermpje met taakbeheer enzo. Dan werkt ie dus wel? Jah maar ik moet m'n bestanden weggooien en naar de prullenbak gooien. Drukt U eens op shift + delete dan. Meneer zegt momentje. Probeert het.... en gooit z'n volledig program files folder weg.
PC staat nu hier voor een eventuele recovery maar ik vrees het ergste

- Hoe werkt recoveren? (ik uitgelegd) Maakt u even een backup en belt u dan trug (die middag meneer belt trug) backup gemaakt etc etc. Kan ik nu recoveren? (ja kunt u, ik zal procedure even met u nalopen). Meneer gaat recoveren... (17:21 uur: telefoon gaat) U hebt me vanmiddag geholpen maar ik ben alle foto's sinds 2001 kwijt wat nu... (u had toch een backup gemaakt?) ja heb ik, hij vroeg om een DVD en toen dacht ik nu zal het wel goed zijn (u heeft toch wel gebrand????) Nee, ik dacht dat het al goed was (2 bruiloften, 5 jaar alle vakantie foto's kwijt P W N 3 D

Als vermaak
JOHNNY HEITINGA
pi_44817683
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:56 schreef HPoi het volgende:

[..]

Nope. Aangepast.
Het had toch gekund?
Net als Maastrix (afgaande op zijn profiel).

Maareh, je bent toch niet van "Leuker kunnen we het niet maken..."?
Net weer een substantieel deel van mijn salaris aan moeten afstaan vanwege dertiende maand, vakantiegeld enzo.
Ik word daar altijd zo chagerijnig van.
Burnt to the core but not broken
pi_44817684
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:57 schreef Maastrix het volgende:
ik ben echt een ict-er van de overheid haha. zit bij het openbaar ministerie en ministerie van justitie. Ben ik nu dubbel lui?:P
Ik zag het ja.

Veel uit het raam kijken zeker?
pi_44817687
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:57 schreef Maastrix het volgende:
pi_44817689
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:58 schreef PPL het volgende:

[..]

Het had toch gekund?
Net als Maastrix (afgaande op zijn profiel).

Maareh, je bent toch niet van "Leuker kunnen we het niet maken..."?
Net weer een substantieel deel van mijn salaris aan moeten afstaan vanwege dertiende maand, vakantiegeld enzo.
Ik word daar altijd zo chagerijnig van.
Nee, maar wel over subsidies. (en TERUGVORDERINGEN daarvan. )
pi_44817703
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:58 schreef HPoi het volgende:

[..]

Ik zag het ja.

Veel uit het raam kijken zeker?
Ja maar ik heb die boom nu ondertussen wel gezien. En de leuken vrouwen waar ik ook uitzicht op had zitten er sinds een interne verhuizing niet meer dus dat helpt ook niet, van mij mogen ze wel een nieuwe boom gaan planten ofzo!
pi_44817706
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:59 schreef HPoi het volgende:

[..]

Nee, maar wel over subsidies. (en TERUGVORDERINGEN daarvan. )
Helaas.
Kheb geen recht op subsidies dus er valt niets terug te halen ook.
Ben bang dat ik je dus niet aan het werk kan krijgen, je zult hezelf verder moeten vervelen .
  vrijdag 29 december 2006 @ 09:04:25 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44817723
*meldt*.

Dit gaat echt een slaapverwekkende dag worden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44817728
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
*meldt*.

Dit gaat echt een slaapverwekkende dag worden .
Nog een ICT-er.
  vrijdag 29 december 2006 @ 09:06:35 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44817743
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 09:04 schreef PPL het volgende:

[..]

Nog een ICT-er.
.

Maar nu even niet .

*Farcry opstart*
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44817751
Laatste werkdag van dit jaar!! Gister alleen een beetje te laat gemaakt..moeite om m'n ogen open te houden, zeker als je vrij weinig te doen hebt. Ik tel alvast af: nog 7,5 uur. olé!
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_44817752
Ik ga even werken nu.
pi_44817762
Maar weer eens koffie gehaald.
pi_44817764
word nog gezellig hier die quotes zijn wel grappig!
ik had pas ook zoiets doms; telefoon gaat. zeg kan je even daar en daar een pc plaatsen? uuhm ja tuurlijk geen probleem *sluit alles aan*. word ik later gebeld ja de pc is er nog niet zegt meneer. ow? naja ik loop wel even langs. kijk meneer hier onder uw bureau is uw pc, oow is dat een pc! bedankt. dus ik loop weer trug word er weer gebeld, ja meneer zegt dat zijn pc nou nog steeds niet werkt ik vind dit tog wel iritant worden nu doe je werk eens goed, ik weer naar die meneer toe, hij begreep er egt helemaal niks van waarom het beeldscherm maar zwart bleef, meneer heeft u heb al aangezet? jaja natuurlijk *drukt op knopje van beeldscherm* zie je. uuhm ja.. maar ik bedoelde de pc? de pc? ja kijk hier zit een rond knopje en als je daar op druk dan gaat hij aan,, ow echt? ja kijk maar *drukt op knopje* oooow bedankt!!!!

soms vraag je echt af waar mensen de afgelope 20 jaar gezeten hebben ofzo
pi_44817780
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 09:08 schreef HPoi het volgende:
Ik ga even werken nu.
pas op dat je niet moe word he!
pi_44817847
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 09:09 schreef Maastrix het volgende:
soms vraag je echt af waar mensen de afgelopen 20 jaar gezeten hebben ofzo
Onder een steen.
Een heule grote.

Hebben jullie dat ook wel eens dat ze dan bellen en denken dat ze de afdeling Training en Opleiding aan de lijn hebben?
"Hoe kan ik in Word een zin centreren"
"Hoe kan ik een macro opnemen in Excel?"

Alsof het mijn fokking probleem is dat ze hebben gelogen op hun CV dat ze dat programma al jaren gebruiken en er veel ervaring mee hebben .
pi_44817997
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 09:21 schreef PPL het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat ze dan bellen en denken dat ze de afdeling Training en Opleiding aan de lijn hebben?
"Hoe kan ik in Word een zin centreren"
"Hoe kan ik een macro opnemen in Excel?"

Alsof het mijn fokking probleem is dat ze hebben gelogen op hun CV dat ze dat programma al jaren gebruiken en er veel ervaring mee hebben .
[gratis tip on]
maar ja omdat je gisteren nog zei:
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef PPL het volgende:

Hier ook geen reet te doen.
Maar beetje surfen dus enzo...
kan je ze natuurlijk ook gewoon even helpen...
[/gratis tip off]

mischien gaan mensen je dan ook aardig(er) vinden...
Gelukkig zonder haar
pi_44818019
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 09:11 schreef Maastrix het volgende:

[..]

pas op dat je niet moe word he!
Is wel een riskante onderneming vandaag ja. Maar toch.... Het moet gedaan worden.
pi_44818033
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 09:37 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

mischien gaan mensen je dan ook aardig(er) vinden...
Ja zeg... daar zit ik hier niet voor hoor.
pi_44818065
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 09:39 schreef PPL het volgende:

[..]

Ja zeg... daar zit ik hier niet voor hoor.
Kom jij ook met oplossingen aan van: "Probeert u het eens op een andere PC"? Moet ik dan op de werkplek van een collega gaan zitten ?
pi_44818075
Nee, maar zo een mooie invulling van "Virtue" zijn toch
Oh wacht dat staat er alleen voor de sier...sorry
Gelukkig zonder haar
pi_44818089
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 09:42 schreef HPoi het volgende:

[..]

Kom jij ook met oplossingen aan van: "Probeert u het eens op een andere PC"? Moet ik dan op de werkplek van een collega gaan zitten ?
Heeft u geprobeerd om uw systeem te herstarten?
Als u dat eerst doet, belt u mij daarna eens terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')