abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 06:02:52 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44785923

* De OP is hier te downloaden.
  donderdag 28 december 2006 @ 06:09:40 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44785930
Ach, Koos Alberts had het gewoon bij playbacken moeten houden, dan was er weinig mis. Behalve natuurlijk met die camera's waardoor 'ie een beetje groen uitsloeg op de schermen. Ik vond het eerder genant dat de spelers bij het verlaten van de warming up meer applaus kregen dan Koos. Ik heb niks met de beste man hoor, maar een applausje kun je toch wel opbrengen?

DarkShine heeft zo'n pleurishekel aan Huntelaar dat 'ie overal ellebogen ziet joh. Gaat en passent ook even voorbij aan Grygera die na een charge van een Roda-speler bijna in Twente tenue speelt, en de talloze gele kaarten die Roda had moeten pakken.
pi_44786269
Koos alberts

WHY?

Ik heb ook niets tegen Koos, maar hoe komen ze erbij om hem neer te zetten?
  donderdag 28 december 2006 @ 08:34:43 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44786279
Hij werd 65 ofzo en zat zoveel jaar in het vak. Amsterdammer, Ajacied. Ach ja, beter dan dat ze daar Lee Towers neerzetten.
pi_44786284
quote:
Op donderdag 28 december 2006 08:34 schreef twi het volgende:
Hij werd 65 ofzo en zat zoveel jaar in het vak. Amsterdammer, Ajacied. Ach ja, beter dan dat ze daar Lee Towers neerzetten.
Dat is dan ook wel weer het andere uiterste
pi_44786304
quote:
Op donderdag 28 december 2006 08:34 schreef twi het volgende:
OK, dat is dan wel weer leuk.
  donderdag 28 december 2006 @ 08:42:22 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44786316
Volgens wikipedia is 'ie trouwens noch 65, noch zit 'ie 22 jaar in 't vak Dan weet ik ook niet wat de stadionspeaker over een jubileum wist te melden

Maargoed, dat is wat voor het Koos Alberts topic Drie punten pakken tegen NEC en wellicht kan ADO voor een enorme stunt zorgen. Of misschien wel een koekje van eigen deeg teruggeven wat betreft het blesseren van de keeper. Een tweede seizoenshelft van PSV zonder Gomes is zo'n beetje het enige wat ze nog van de titel zou kunnen houden
pi_44786362
quote:
Op donderdag 28 december 2006 08:42 schreef twi het volgende:
Volgens wikipedia is 'ie trouwens noch 65, noch zit 'ie 22 jaar in 't vak Dan weet ik ook niet wat de stadionspeaker over een jubileum wist te melden

Maargoed, dat is wat voor het Koos Alberts topic Drie punten pakken tegen NEC en wellicht kan ADO voor een enorme stunt zorgen. Of misschien wel een koekje van eigen deeg teruggeven wat betreft het blesseren van de keeper. Een tweede seizoenshelft van PSV zonder Gomes is zo'n beetje het enige wat ze nog van de titel zou kunnen houden
Inderdaad, zonder Gomes zou PSV heel wat minder punten hebben.
Daarom pleit ik ervoor om Gentenaar de rest van het seizoen in het doel te zetten.
Gentenaar kan wedstrijden winnen, dat heeft hij bij NEC bewezen.
(hoeveel wedstrijden achter elkaar hield hij toendertijd de nul? en dat bij een club als NEC!!!)
  donderdag 28 december 2006 @ 09:04:38 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44786455
De uitspraak van Aad de Mos vond ik wel goed, PSV heeft met maar zes tegentreffers de beste defensie van Nederland, maar daar spelen dan ook enkel Zuid-Amerikanen. Wanneer gaan onze scouts die kant op?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44786488
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
De uitspraak van Aad de Mos vond ik wel goed, PSV heeft met maar zes tegentreffers de beste defensie van Nederland, maar daar spelen dan ook enkel Zuid-Amerikanen. Wanneer gaan onze scouts die kant op?
Ik zie meer heil in het veranderen van de regels wat betreft buitenlanders door de FIFA/UEFA/KNVB/BVO's
pi_44786512
Ik ben bang dat PSV tegen ADO toch echt geen punten zal laten liggen. Hopen dat AZ nog eens faalt dan maar.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_44786538
PSV zit er toch een klein beetje doorheen op het moment, met echt een hele felle aanpak moet het mogelijk zijn om ze 2 puntjes af te snoepen op dit moment, mits Gomes eens een offday heeft .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44786571
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
PSV zit er toch een klein beetje doorheen op het moment, met echt een hele felle aanpak moet het mogelijk zijn om ze 2 puntjes af te snoepen op dit moment, mits Gomes eens een offday heeft .
Als Gomes een off day heeft, laat hij er 1 door
Voor Ado Den Haag is dat echt niet voldoende om te winnen of gelijk te spelen, maar we hopen er maar het beste van
  donderdag 28 december 2006 @ 09:16:39 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44786572
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:08 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik zie meer heil in het veranderen van de regels wat betreft buitenlanders door de FIFA/UEFA/KNVB/BVO's
Uiteraard, maar ik ben bang dat dit er niet doorheen komt en áls het er doorheen komt, staat er binnen vijf jaar weer een Jean-Marc Bosman op, die dit met succes weer ongedaan maakt.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44786619
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik ben bang dat dit er niet doorheen komt en áls het er doorheen komt, staat er binnen vijf jaar weer een Jean-Marc Bosman op, die dit met succes weer ongedaan maakt.
Maar de EU regels zeggen dat er vrij verkeer van werknemers moet kunnen plaatsvinden.
Dat houdt bij het invoeren van nieuwe regels toch niet op?
Er mogen er alleen niet meer dan drie opgesteld worden!!
OK, gevolg is dat er minder snel buitenlanders gecontracteerd worden.
Misschien dat er dan ook een salarisplafond moet worden ingesteld.
Dan is het gelijk ook minder aantrekkelijk om in het buitenland te gaan voetballen.
  donderdag 28 december 2006 @ 09:33:47 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44786731
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:21 schreef Robar het volgende:

[..]

Maar de EU regels zeggen dat er vrij verkeer van werknemers moet kunnen plaatsvinden.
Dat houdt bij het invoeren van nieuwe regels toch niet op?
Er mogen er alleen niet meer dan drie opgesteld worden!!
OK, gevolg is dat er minder snel buitenlanders gecontracteerd worden.
Misschien dat er dan ook een salarisplafond moet worden ingesteld.
Dan is het gelijk ook minder aantrekkelijk om in het buitenland te gaan voetballen.
Je hoeft me niet te overtuigen, hoor. Ben het helemaal met je eens!

Ik zie het beperken van buitenlanders dan ook niet als wijziging van de wetgeving, maar juist als spelregel.
pi_44787348
De tering wat was Rosales beroerd. En die verslag gever van tele2 met zijn irritante commentaar telkens. Hands bal roepen.. ik heb nog geen beelden gezien die dat laten zien. En iedere keer herhalingen bij buitenspel van Roda.. anti ajax lui. Binnenkort me abbo bij ze opzeggen en gratis kijken via de schotel.. voor die crap ga ik niet meer betalen.
pi_44787466
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je hoeft me niet te overtuigen, hoor. Ben het helemaal met je eens!

Ik zie het beperken van buitenlanders dan ook niet als wijziging van de wetgeving, maar juist als spelregel.
Ik vrees dat de machtigsten in het voetbal daar iets te veel macht voor hebben om dat te laten doorgaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2006 @ 10:50:29 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44787478
9 punten te gaan
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 28 december 2006 @ 10:52:14 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44787509
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:41 schreef Chadi het volgende:
De tering wat was Rosales beroerd. En die verslag gever van tele2 met zijn irritante commentaar telkens. Hands bal roepen.. ik heb nog geen beelden gezien die dat laten zien. En iedere keer herhalingen bij buitenspel van Roda.. anti ajax lui. Binnenkort me abbo bij ze opzeggen en gratis kijken via de schotel.. voor die crap ga ik niet meer betalen.
Wie was het? Koert Westerman? Overigens was Rosales beroerd, maar hij heeft 1 fatsoenlijke bal gehad. Waar ik me verder flink aan ergerde was dat er twee keer over links een kansrijke counter opgezet had kunnen worden, ware het niet dat de eerste keer Urby en de tweede keer Sneijder om onverklaarbare redenen wachtten met het geven van de diepe bal richting Babel Verspeelden beiden de bal en meer dan een kansloze ingooi zat er dan niet meer in.

Welkom trug Suijk! En Vaduz natuurlijk, maar da's geen Ajacied (meer)

Zie het nu pas
pi_44787645
We zijn er ook pas net weer.

Benieuwd of Gentenaar tegen NEC ook in het doel staan. Gun hem wel een paar wedstrijdjes.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 28 december 2006 @ 11:02:42 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44787680
Ik denk dat het wel logisch is dat Gentenaar in 't doel zal blijven staan. Laatste wedstrijdje van het jaar zo tegen z'n oude cluppie. Stekelenburg laten uitzieken, zodat 'ie in januari weer aan de bak kan.

Zit te twijfelen om naar Haarlem te gaan. 't Is zo goedkoop, maar die fuckin' kou in de ArenA gisteren zal niet veel minder zijn en dan is het in een kil en amper halfvol stadion niet echt lekker toeven.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:03:17 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44787690
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:49 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vrees dat de machtigsten in het voetbal daar iets te veel macht voor hebben om dat te laten doorgaan.
Klopt, clubs als Arsenal, Chelsea, Manchester United, Liverpool, AC Milan, Internazionale, Barça en Real Madrid zitten niet te wachten op zo'n beperking en zijn heel machtig.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:08:03 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44787758
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, clubs als Arsenal, Chelsea, Manchester United, Liverpool, AC Milan, Internazionale, Barça en Real Madrid zitten niet te wachten op zo'n beperking en zijn heel machtig.
Dat is waar, maar ik denk dat de (Engelse) FA snakt naar wat strengere regelgeving. Ik bedoel, wanneer je ziet welke nono's als uitzonderlijke talenten worden toegelaten tot de kleinere clubs (juist de clubs die nog grotendeels uit Engelse talenten/subtoppers horen te bestaan)...

Nog een paar jaar en de nationale teams van Europa storten gigantisch in elkaar. Je ziet het nu al met Nederland, waar spelers van 't kaliber Ooijer, Sneijder en Kuijt de kar moeten trekken. En nee, MONTANA, dat ligt niet alleen aan San Marco.

( ).
  donderdag 28 december 2006 @ 11:09:39 #25
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_44787787
Iemand die me kan vertellen of de gele kaart van Huntelaar terecht was....?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')