Dat is dan ook wel weer het andere uiterstequote:Op donderdag 28 december 2006 08:34 schreef twi het volgende:
Hij werd 65 ofzo en zat zoveel jaar in het vak. Amsterdammer, Ajacied. Ach ja, beter dan dat ze daar Lee Towers neerzetten.
OK, dat is dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:34 schreef twi het volgende:
Hij werd 65 ofzo en zat zoveel jaar in het vak. Amsterdammer, Ajacied. Ach ja, beter dan dat ze daar Lee Towers neerzetten.
Inderdaad, zonder Gomes zou PSV heel wat minder punten hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:42 schreef twi het volgende:
Volgens wikipedia is 'ie trouwens noch 65, noch zit 'ie 22 jaar in 't vakDan weet ik ook niet wat de stadionspeaker over een jubileum wist te melden
Maargoed, dat is wat voor het Koos Alberts topicDrie punten pakken tegen NEC en wellicht kan ADO voor een enorme stunt zorgen. Of misschien wel een koekje van eigen deeg teruggeven wat betreft het blesseren van de keeper. Een tweede seizoenshelft van PSV zonder Gomes is zo'n beetje het enige wat ze nog van de titel zou kunnen houden
Ik zie meer heil in het veranderen van de regels wat betreft buitenlanders door de FIFA/UEFA/KNVB/BVO'squote:Op donderdag 28 december 2006 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
De uitspraak van Aad de Mos vond ik wel goed, PSV heeft met maar zes tegentreffers de beste defensie van Nederland, maar daar spelen dan ook enkel Zuid-Amerikanen. Wanneer gaan onze scouts die kant op?
Als Gomes een off day heeft, laat hij er 1 doorquote:Op donderdag 28 december 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
PSV zit er toch een klein beetje doorheen op het moment, met echt een hele felle aanpak moet het mogelijk zijn om ze 2 puntjes af te snoepen op dit moment, mits Gomes eens een offday heeft.
Uiteraard, maar ik ben bang dat dit er niet doorheen komt en áls het er doorheen komt, staat er binnen vijf jaar weer een Jean-Marc Bosman op, die dit met succes weer ongedaan maakt.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie meer heil in het veranderen van de regels wat betreft buitenlanders door de FIFA/UEFA/KNVB/BVO's
Maar de EU regels zeggen dat er vrij verkeer van werknemers moet kunnen plaatsvinden.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben bang dat dit er niet doorheen komt en áls het er doorheen komt, staat er binnen vijf jaar weer een Jean-Marc Bosman op, die dit met succes weer ongedaan maakt.
Je hoeft me niet te overtuigen, hoor. Ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 28 december 2006 09:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar de EU regels zeggen dat er vrij verkeer van werknemers moet kunnen plaatsvinden.
Dat houdt bij het invoeren van nieuwe regels toch niet op?
Er mogen er alleen niet meer dan drie opgesteld worden!!
OK, gevolg is dat er minder snel buitenlanders gecontracteerd worden.
Misschien dat er dan ook een salarisplafond moet worden ingesteld.
Dan is het gelijk ook minder aantrekkelijk om in het buitenland te gaan voetballen.
Ik vrees dat de machtigsten in het voetbal daar iets te veel macht voor hebben om dat te laten doorgaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te overtuigen, hoor. Ben het helemaal met je eens!
Ik zie het beperken van buitenlanders dan ook niet als wijziging van de wetgeving, maar juist als spelregel.
Wie was het? Koert Westerman?quote:Op donderdag 28 december 2006 10:41 schreef Chadi het volgende:
De tering wat was Rosales beroerd. En die verslag gever van tele2 met zijn irritante commentaar telkens. Hands bal roepen.. ik heb nog geen beelden gezien die dat laten zien. En iedere keer herhalingen bij buitenspel van Roda.. anti ajax lui. Binnenkort me abbo bij ze opzeggen en gratis kijken via de schotel.. voor die crap ga ik niet meer betalen.
Klopt, clubs als Arsenal, Chelsea, Manchester United, Liverpool, AC Milan, Internazionale, Barça en Real Madrid zitten niet te wachten op zo'n beperking en zijn heel machtig.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vrees dat de machtigsten in het voetbal daar iets te veel macht voor hebben om dat te laten doorgaan.
Dat is waar, maar ik denk dat de (Engelse) FA snakt naar wat strengere regelgeving. Ik bedoel, wanneer je ziet welke nono's als uitzonderlijke talenten worden toegelaten tot de kleinere clubs (juist de clubs die nog grotendeels uit Engelse talenten/subtoppers horen te bestaan)...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, clubs als Arsenal, Chelsea, Manchester United, Liverpool, AC Milan, Internazionale, Barça en Real Madrid zitten niet te wachten op zo'n beperking en zijn heel machtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |