Ik ben zo snel hč?quote:Op donderdag 28 december 2006 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
- diaan was eerder met de tekst-
[afbeelding]
nee hoor, ik hou het bij de nummers die mijn persoonlijke voorkeur hebbenquote:Op donderdag 28 december 2006 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben zo snel hč?![]()
![]()
![]()
Als je wil, mag je het wel overnemen trouwens...
Ja, retetraag.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
Suikermais heeft het al overgenomen... Is Fok bij jullie nu ook zo traag?
Ja hier is Fok ook zo traagquote:Op donderdag 28 december 2006 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
Een stuk trager dan gebruikelijk ja.. hopen dat ie zo weer bijtrektquote:Op donderdag 28 december 2006 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vrees met grote vrees dat ie er vandaag nog wel weer een keer uit zal liggen...quote:
natuurlijk, Joan Baez! Where have all the flowers gonequote:Op donderdag 28 december 2006 10:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een stuk trager dan gebruikelijk ja.. hopen dat ie zo weer bijtrekt![]()
dit nummer.. waar is dit een cover van? of is dit het origineel? Long time calling ofzo? iets op die melodie iig.. aaargh zo herkenbaar, puntje van mn tong!!
Dit is Doe-Maarquote:Op donderdag 28 december 2006 10:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
de tering, wakker worden met de Kast is behoorlijk kut.
nee, het was de kastquote:Op donderdag 28 december 2006 10:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wakker met de bom![]()
Ik wil het liefst ook ontkennen dat dat gedrocht erin staat.quote:
1112 De Kast - Woorden zonder woorden (1998)28 decquote:Op donderdag 28 december 2006 10:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik wil het liefst ook ontkennen dat dat gedrocht erin staat.
Wat moet ik zien? Dat me hele dag verneukt is door die kutkast?quote:
Matig uurtje idd.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:04 schreef PH52 het volgende:
Nah, geen knallers voor mij het komende uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |