quote:Op donderdag 28 december 2006 08:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
We krijgen zo Freddie Aguilar.....kan ik weer vriendjes worden met mijn collega ´s. Een liedje voor hun
Een groot deel kennen ze ook wel. Maar al het Nederlands/Frans/Duits, gaat een beetje langs ze heen geloof ikquote:Op donderdag 28 december 2006 08:41 schreef cafca het volgende:
[..]hebben ze dagen op zitten wachten. Eindelijk een nummer dat ze kennen
Bepaalde elementen van onze rijke Nederlandse cultuur hou ik liever binnen de Nederlandse landsgrensenquote:Op donderdag 28 december 2006 08:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
haha, hoe heb je andre Rieu voor ze vertaald?of erger nogL straks marianne weber
Kun je met trots vertellen dat DAT nederlandse cultuur is!quote:Op donderdag 28 december 2006 08:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
haha, hoe heb je andre Rieu voor ze vertaald?of erger nogL straks marianne weber
Shocking Blue - Venus komt nog wel eens langs bij de gouwe ouwen. Maar dan geloven ze weer niet dat het uit Nederland komt. Omdat het nummer in het Engels is en niet in het Nederlandsquote:
op 1 roflquote:Op donderdag 28 december 2006 08:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Frans Bauer in de Fillipijnse top 2000
ook goedemorgen, hier ook.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:59 schreef PH52 het volgende:
Goeiemorgen, vandaag verder, gister uren zonder verbinding met Fok te krijgen, jullie niet ?
quote:Op donderdag 28 december 2006 09:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Hè, die heb ik nou net gemist...jammer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |