Nee, Mario wint de originaliteitsprijs.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hier Bupa zo orgineel is dat winterbells ook weer niet.![]()
Jawel.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:56 schreef babette21 het volgende:
waarom doet youtube het hier niet?![]()
of doet ie 't bij jullie ook niet?
Nou, eigenlijk was dat wel een van de grondleggersquote:Op donderdag 28 december 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Mario wint de originaliteitsprijs.
Ja, maar die is dus al triljoen keer nagedaan. Dus anno 2007 is het niet meer origineel.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was dat wel een van de grondleggers!
Nha, ik zou hem ook niet nadoen hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar die is dus al triljoen keer nagedaan. Dus anno 2007 is het niet meer origineel.
alleen als ik dat ongemerkt kan spelen, hier op 't werkquote:Op donderdag 28 december 2006 15:06 schreef Bupatih het volgende:
Heb je zin in een spelletje?
yep, tot 't nieuwe jaarquote:Op donderdag 28 december 2006 15:07 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt je kerstmuts trouwens nog op.
Oh.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
alleen als ik dat ongemerkt kan spelen, hier op 't werk
En ik ook!quote:Op donderdag 28 december 2006 15:41 schreef LeBeau het volgende:
Een topique over Zhenar en een strijkplank? Daar moet ik natuurlijk ook in posten.
Spreek je Bar_rel nog wel achter de schermen ?quote:
Ja, in FC.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Spreek je Bar_rel nog wel achter de schermen ?
Hi Zhenarquote:
bi_rel.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wie van de twee toen bi was.
Jij toch Zhenar?
Bar_rel. Zhenar valt alleen op kleine jongetjes.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wie van de twee toen bi was.
Jij toch Zhenar?
Nee. Heb hem in geen eeuwen meer hier gezien ookquote:Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Spreek je Bar_rel nog wel achter de schermen ?
quote:vrouw (de ~ (v.), ~en)
1 volwassen mens van het vrouwelijk geslacht => dame, doos, gleuf, gleufdier, juffrouw, mevrouw, vrouwmens, vrouwspersoon, wijf
WTF?quote:man (de ~ (m.))
1 (lieden/~nen) volwassen mens van het mannelijk geslacht => baas, gast, heer, heerschap, jongen, kerel, klant, manspersoon, mijnheer, pief, pik, vent
Check die reacties van GS-reaguurders.quote:
Je schopte het topic dood met dit gedrocht van een post.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
...veel tamtam en poeha Piet.
Heel het forum gaat traag naar mijn gevoel. Qua postsnelheid dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je schopte het topic dood met dit gedrocht van een post.
Weet je dan niet dat er nu oorlog gaande is in Nederland?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Heel het forum gaat traag naar mijn gevoel. Qua postsnelheid dan.
Tuurlijk wist ik dat.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je dan niet dat er nu oorlog gaande is in Nederland?
Hoezo we kunnen toch de billigequote:Op donderdag 28 december 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je schopte het topic dood met dit gedrocht van een post.
Je post zelf was gewoon ruk.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo we kunnen toch de billige [afbeelding] PI wel lezen?![]()
Of gebruik ik hem weer eens niet goed?
Ze snappen echt niet dat ik dat ben, hè.quote:
"Aniek" snap ik niet zo...dat ding heet toch Wallie? Of gaat heb je dat aangemaakt in reactie op dat Viva -ding? Omdat het nog niet/niet meer.. bestond En denkt GSvolk nu dat het ding Aniek heet?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze snappen echt niet dat ik dat ben, hè.
Viva-ding linkt dus naar een fictieve reis-weblog.
Maar die heb ik dus snel aangemaakt.
Er staat duidelijk "Kusjes, Bupatih" onder, gaan de domme GS-gasten reageren met reacties als:
"Volgens dat kind van de Viva schrijf je slecht Nederlands, terwijl ze zelf niet eens "seks" kan schrijven (om maar een spelfout te noemen)."
Dat dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
"Aniek" snap ik niet zo...dat ding heet toch Wallie? Of gaat heb je dat aangemaakt in reactie op dat Viva -ding? Omdat het nog niet/niet meer.. bestond?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |