Hoe die dan nu weer op nummer 2 terecht komt is me een raadsel. Echt. Ik ken niemand die dol is op dat nummer.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:52 schreef Ole het volgende:
En er is dacht ik een systeem dat er ook in de maanden hiervoor op een of andere manier mensen nummers kunnen voordragen, die er anders ws helemaal niet ingekomen waren
Vandaar de nr 1 van vorig jaar, boudewijn de groot
Alsof de zang te zacht is opgenomen tov de instrumenten.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
Slechte uitvoering van dit dit nummer, trouwens.
Dat waren de eerste woorden van je moeder.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
Slechte uitvoering van dit dit nummer, trouwens.
kan best hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 02:58 schreef Ambrosius het volgende:
Zo in de nacht nog maar even wat nummers meepakken.
Typische Radio 2 plaat . . .quote:Op donderdag 28 december 2006 02:54 schreef Isabeau het volgende:
Hoe die dan nu weer op nummer 2 terecht komt is me een raadsel. Echt. Ik ken niemand die dol is op dat nummer.
Jakkes.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:59 schreef Isabeau het volgende:
VangelisBrrr, ik kan er niet tegen.
Jij bent zieligquote:Op donderdag 28 december 2006 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga pas als ik The Corrs met Radio heb gehoord
Ik ook wel!quote:Op donderdag 28 december 2006 03:16 schreef Canisfire het volgende:
Krijg het altijd koud van dit nummer . Kippenvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |