Als het gaat over 2006 klopt het wel, want hij heb er al wel 35 voor Ajax gemaakt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er stond "met 35 goals bleef hij (naam van een speler) van (naam van een club) voor". Lijkt mij dat zijn periode van Heerenveen dus wel meetelt. Als hij er 35 voor Ajax heeft gemaakt afgelopen seizoen heb ik er enkele gemist.
Niet uit sportief oogpunt gezien, denk ik. Of hij moet naar Internazionale gaan, waar hij toch niet aan spelen toekomt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Chivu gaat hierna naar een nog grotere (Italiaanse) club.
Nee, Chivu gaat naar El Realquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Chivu gaat hierna naar een nog grotere (Italiaanse) club.
Wehehe inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
glas kapot
Niemand heeft ook gezegd dat dat niet meetelt. Ik zei 'amper'quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ff van Ajax.nl geplukt dus zijn periode bij SC Heerenveen telt wel degelijk mee![]()
nec ook nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
ajax is aanvallend nergens
Neuh gewoon naar Ajaxquote:
Helaas niet nee, zou mooi zijn als dit soort verdedigers weer naar Nederland willen komen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Whatever, in ieder geval niet naar een relatief kleine club als Ajax.
![]()
Jij bent echt triest hequote:Op zaterdag 30 december 2006 15:04 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie tik op babel
In 2006 was die al van Ajax , maar in 2005 heeft ie nog gescoord voor SC Heerenveenquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niemand heeft ook gezegd dat dat niet meetelt. Ik zei 'amper'.
Volgens mij heeft Huntelaar net twee wedstrijden voor Heerenveen in 2006 gespeeld.
Tegen AZ keepte hij ook goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom staat Babos nu wel redelijk goed te keepen en doet ie het niet zoals in Rotetrdam deed
Zo ken ik er meerquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom staat Babos nu wel redelijk goed te keepen en doet ie het niet zoals in Rotetrdam deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |