Hoezo noem je het een hype als je niet eens weet waar het over gaat? En om je vraag te beantwoorden: Lees het topic maar door.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef SKETSj het volgende:
Geef es een paar titels van echte 'Minimal' tracks.
Ik ben wel benieuwd waar die hype over gaat.
hypequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef SKETSj het volgende:
Geef es een paar titels van echte 'Minimal' tracks.
Ik ben wel benieuwd waar die hype over gaat.
maar wel allemaal house-varianten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hype![]()
en 'echte' tracks zijn lastig op te noemen want het is aardig diversvan trancy, duister, mooi, hypnotiserend of opzwepend tot geil,vies en funky
![]()
nou dan niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:03 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Hoezo noem je het een hype als je niet eens weet waar het over gaat? En om je vraag te beantwoorden: Lees het topic maar door.
minimal is echt wel here to stayquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:25 schreef SKETSj het volgende:
[..]
nou dan niet.
if it smells like hype, looks like hype, sounds like hype... it must be hype
jumpstylequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:46 schreef SKETSj het volgende:
Net zoiets als eclectic....
of jumpstyle...
k zag net een clip waarin een meisje gewoon houst en overal genegeerd wordt![]()
Maarja, k ben al aan het downloaden.
k ben benieuwd waar het op slaat
Ach, het is allemaal relatief. Een gemiddeld jumpstyle nummer vind ik nou echt niet slechter dan een Pecan ofzo.quote:
Nee ok, maar dat is dan ook meer (detroit?) techno eigenlijk. Ik persoonlijk versta onder minimal nummers als Daktari, Regenschauer en Onandon.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal relatief. Een gemiddeld jumpstyle nummer vind ik nou echt niet slechter dan een Pecan ofzo..
Minimal is sowieso een vreemde term dat totaal de lading niet dekt. Een simpel hardcore nummer met alleen een beat, een vocal en een synth is veel minimalistischer dan een track van Schneider bijvoorbeeld. Ik vind clickhouse nog altijd een betere term, maar goed ik heb me er al lang bij neergelegd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:02 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Nee ok, maar dat is dan ook meer (detroit?) techno eigenlijk. Ik persoonlijk versta onder minimal nummers als Daktari, Regenschauer en Onandon.
Helemaal mee eens! Clickhouse klinkt ook leuker.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Minimal is sowieso een vreemde term dat totaal de lading niet dekt. Een simpel hardcore nummer met alleen een beat, een vocal en een synth is veel minimalistischer dan een track van Schneider bijvoorbeeld. Ik vind clickhouse nog altijd een betere term, maar goed ik heb me er al lang bij neergelegd.
Minimal heeft alleen teveel lettergrepen. Echte minimaltechno zoals de oude Plastikmanplaten... Dat hoor je amper op minimalfeesten. Helaasch.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Clickhouse klinkt ook leuker.
Wat dat betreft doen de Duitsers het beter: die noemen gewoon alles electroquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Minimal heeft alleen teveel lettergrepen. Echte minimaltechno zoals de oude Plastikmanplaten... Dat hoor je amper op minimalfeesten. Helaasch.
zoo.. dan staat je wat te wachten hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:05 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, vorige keer met Ille Bitch & Man zonder Schaduw in de Sinners (ik kende de organisator, dus geen commentaar aub![]()
) was wel gezellig, al was daar natuurlijk niet het echte GZG publiek.
3 maart zit ik in Berlijn, maar wie weet de keer daar opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:03 schreef Rens2001 het volgende:
[..]
zoo.. dan staat je wat te wachten hoorIk denk dat het totaal niet te vergelijken is.. Ille moet sowieso die 3 maart niet draaien op GZG, DMZS weet ik nog niet
ja?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:00 schreef HAL9000S het volgende:
Fokking relaxed album dit, dikke aanrader.
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:55 schreef jimjim1983 het volgende:
ik wist niet dat Steve Rachmad relaxede dingen kon maken
ik ken m alleen als DJ en dat is niet helemaal mijn ding, dus ben nooit geinteresseerd geweest in zijn productiesquote:Op zondag 11 februari 2007 16:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]Die kerel is een held op het gebied van produceren en DJ-en.
Rachmad vind ik een van de beste DJ's die Nederland kent, pure monotone looptechno.. heerlijk. Maar dat is een kwestie van smaak. Check dat album maar eens van 'm.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ken m alleen als DJ en dat is niet helemaal mijn ding, dus ben nooit geinteresseerd geweest in zijn producties![]()
ja ga ik doenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Rachmad vind ik een van de beste DJ's die Nederland kent, pure monotone looptechno.. heerlijk. Maar dat is een kwestie van smaak. Check dat album maar eens van 'm.
noem es een paar goede reggeatons dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:22 schreef teknomist het volgende:
Reggeaton en minimal combineert zoooo lekker..
Ga voortaan al mijn nummers voorzien van een reggeaton-achtige beat..
Top! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat hele newsservers gedoe nog moet uitzoeken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:00 schreef FUFR het volgende:
..
nr 16 skipt dus die kun je weggooien. gast begint een beetje laks te worden met zijn postingsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:19 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Top! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat hele newsservers gedoe nog moet uitzoeken.
Ik draai die Wishmountain helemaal grijs!![]()
![]()
Ok, ik kan het op die site niet vinden, maar wat is het precies (die exclusive collection)?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
nr 16 skipt dus die kun je weggooien. gast begint een beetje laks te worden met zijn postings
Mocht het usenetgebeuren niet lukken kan ik het ook elders droppen..
ik vind het wel vreemd dat we het hier niet zouden mogen (linken is nog steeds niet bij wet verboden) endat op andere fokonderdelen hele cds worden gelinktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef nipeng het volgende:
Even buiten 't forum om regelen aub. Ook binsearch dingetjes zien we liever niet.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:58 schreef FUFR het volgende:
Boondock, ik stuur je tegen de avond wel even een pm
quote:(geen valentijns mail, wees gerust)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |