Ja, ik vond het videoclipje nog wel te hebben (zonder geluid), maar dit is zeker geen top 20000 materiaal....quote:
Ja ik heb er ook geen problemen mee, het is alleen een verslaving aan het worden op Fok, maar dat hadden we vorige week ook met 3FM serious requests... wij zijn op de radio genoemdquote:
hey niet klagen he?! gewoon genieten van de pareltjes die er wel in staan...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik vond het videoclipje nog wel te hebben (zonder geluid), maar dit is zeker geen top 20000 materiaal....
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
hey niet klagen he?! gewoon genieten van de pareltjes die er wel in staan...
Dat vond ik nu van Mariahquote:Op woensdag 27 december 2006 20:20 schreef cafca het volgende:
Dit soort nummertjes ertussen maken het toch wel leuk...
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR is gaaf
Ja, mijn favoriete muziek is het ook niet, maar dit zijn wel nummers die je anders niet hoort. Juist die afwisseling maakt de top 2000 uniek, vind ikquote:Op woensdag 27 december 2006 20:21 schreef djenneke het volgende:
Ik vind dit soort dingen toch ook een beeje jammer eigenlijk...
Zeker, topquote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR is gaaf
Tsja, ik mag niet klagen van peaceman.......quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef vencodark het volgende:
Hoeraaaa Omarm van Blof staat er dit keer eindelijk in. Schade dat het nu pas is maar iig op een mooie positie.![]()
Het is alleen zonde dat er twee achter elkaar staan.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, mijn favoriete muziek is het ook niet, maar dit zijn wel nummers die je anders niet hoort. Juist die afwisseling maakt de top 2000 uniek, vind ik
En Creedence is supercool, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |