abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:14:38 #126
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_45463289
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 09:12 schreef Herr_Munk het volgende:
En we hebben een Christiano in huis. Eerst dacht ik godver wat gaan ze me nu flikken. Weer zo'n verguisde naccer in de selectie maar toen herinnerde ik me dat hij toen NAC een leuk hakje had gezet!

Ik ben benieuwd iig een technische slagvaardigheid erbij.
we zullen het zaterdag zien.. verwacht niet dat hij in het ritme van willem ligt gelijk (welk ritme btw?).. maar verwacht wel dat hij wat goeds gaat flikke!
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_45467494
En ook oude bekende Delano Hill komt vandaag, naar het schijnt, zijn krabbeltje zetten!!!
pi_45467608
Kijk aan, goed bezig.
That's all folks!
pi_45468862
Studio Sport meld het net ook van Hill. Vond ik altijd wel een goede .
pi_45469191
Je moet geen wonderen van hem verwachten, maar in deze situatie kan hij van grote waarde zijn achterin. Hij is fysiek sterk en kan door simpel spel bijdragen aan de rust in het elftal.
That's all folks!
pi_45472175
We krijgen ieg nieuwe spelers. Dat is positief.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:56:40 #132
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45472616
Ja goed bezig, deze aankopen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:36:11 #133
40726 gfo
pi_45474117
in deze situatie is het belangrijk dat men geen paniek aankopen doet en nadenkt.. met delano hoop ik dat de rust achterin wederkeert en dat via christiano er felheid voorin komt..

hopelijk nu nog een 4-4-2 systeem
pi_45477741
Eindelijk goeie aankopen inplaats van een heel vreemdelingen legioen dat ze vorig jaar aantrokken.
pi_45481082
Delano Hill
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:23:20 #136
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45481188
Delano was in zijn eerste periode erg goed bezig bij Willem 2.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:49:44 #137
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45533209
Tot vanavond.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:57:41 #138
40726 gfo
pi_45533370
haha de link die ik net krijg

b-sidepannekoken stond erbij
http://video.tinypic.com/player.php?v=47nials

(ff voor duidleijkheid das iemand die over logo van b-side maniacs pist ofzo )
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:56:49 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45534583
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:57 schreef gfo het volgende:
haha de link die ik net krijg

b-sidepannekoken stond erbij
http://video.tinypic.com/player.php?v=47nials

(ff voor duidleijkheid das iemand die over logo van b-side maniacs pist ofzo )
Niveau van jullie ligt hoog...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:03:35 #140
40726 gfo
pi_45534749
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Niveau van jullie ligt hoog...
Ik kreeg het filmpje van een gast die ik ken vans chool.. hij gaf als commentaar van ondanks het verlies pissen we nog steeds op nak.. achja

ben benieuwd naar vanavond
pi_45540395
Hill in de basis

-------Sengier--------
Wau--Baelum--Hill--Janse
--------Kargbo-------
---Struik-----Boutahar-
--------Hadouir--------
----Redan--Bobson-
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:30:54 #142
40726 gfo
pi_45546295
zullen we maar eens collecte gaan houden voor goede keeper?
pi_45546999
Wie is de tweede keeper van Willem II? Die zal toch niet zoveel minder zijn dan Sengier?
pi_45548451
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:30 schreef gfo het volgende:
zullen we maar eens collecte gaan houden voor goede keeper?
Dit is erg jammer, want Sengier heeft wel hart voor de club.... Een van de weinige die je echt ziet balen en juichen... Alleen moet ik hem nu op alle vlakken gaan vergelijken met Sinouh
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45550567
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:26 schreef toma het volgende:
Hill in de basis

-------Sengier--------
Wau--Baelum--Hill--Janse
--------Kargbo-------
---Struik-----Boutahar-
--------Hadouir--------
----Redan--Bobson-
Peersman

Wau Baelum Hill Janse

Hadouier Kargbo Boutahar Bobson

Redan Cristiano

komt van tilbo forum. Dat lijkt me stukken beter
  zondag 21 januari 2007 @ 06:12:04 #146
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45552136
Sengier bedankt
Planning:
-
pi_45560455
quote:
Op zondag 21 januari 2007 01:46 schreef existenz het volgende:

[..]

Peersman

Wau Baelum Hill Janse

Hadouier Kargbo Boutahar Bobson

Redan Cristiano

komt van tilbo forum. Dat lijkt me stukken beter
Peersman, Sengier t maakt niks uit allemaal pruts keepers. Moens moet terug
pi_45560520
quote:
Op zondag 21 januari 2007 06:12 schreef DarkShine het volgende:
Sengier bedankt

Dat bedankje is wel op z'n plaats
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45562874
We kunnen het ook positief bekijken door te stellen dat we niet verloren hebben omdat een verdediging compleet overlopen is.
pi_45591622
quote:
BD: Oud-speler Nicolic wil Willem II helpen
dinsdag 23 januari 2007

Spelersmakelaars noemt hij zijn grootste vijanden. Milan Nicolic (77) wil voetballers uit ideële overwegingen vooruit helpen. Daarom was hij vorige week te gast bij Willem II als begeleider van Ahmet Delic (21) die een proefstage aflegde bij de Tilburgse club. „Willem II verdient nu een betere periode.“

Nicolic voetbalde aan het eind van de jaren vijftig bij Willem II. Hij had de overstap gemaakt van PSV. In Tilburg speelde hij in één team met legendarische namen als Kurt Zaro, Chris Feijt, Coy Koopal en Jan Brooijmans. „We promoveerden in Den Bosch naar de eredivisie. We wonnen thuis van Ajax en Feyenoord. Willem II verdient nu een betere periode. Daarom zijn we aan het bekijken wat ik voor de club kan betekenen.“ Nicolic speelde mee in de historische wedstrijd van Willem II tegen het Braziliaanse Botofoga. Cor van der Hart, Faas Wilkes en Leo Canjels versterkten bij die gelegenheid de Tilburgse club. De aanvaller maakte daar een opmerking over. Hij vond dat Willem II zijn eigen verdedigers op moest stellen. „Als straf zei trainer Wudi Muller dat ik moest gaan verdedigen. Hij zette me op Garrincha. Die was tweemaal wereldkampioen geworden met Brazilië. Nou, het was voor Garrincha een straf. Hij raakte die middag geen bal.“ De banden met Tilburg zijn altijd gebleven. Nicolic trouwde met een Tilburgse. Zijn zes kleinkinderen, die allemaal in de omgeving van München wonen, hebben een Nederlands paspoort. Nicolic werd na zijn actieve carrière jeugdtrainer bij PSV en verhuisde later naar Duitsland. De laatste elf jaar is hij scout bij Bayern München.

Zijn pupil Ahmet Delic speelt in de Oostenrijkse tweede divisie. „Oostenrijk heeft een goede opleiding. Daarna wordt het moeilijk voor jongere spelers. Ze krijgen geen kans. Daarom ben ik met hem naar Nederland gekomen. PSV is te hoog gegrepen. Ik denk dat Delic bij Willem II beter op zijn plaats is. En ze hebben tegen mij gezegd: ’je kunt altijd als vriend terugkomen’.“ En dus stond Nicolic in gezelschap van manager scouting Kees Zwamborn naar de training van het beloftenteam te kijken. „Een interessant contact“, zei Zwamborn, die bezig is om een netwerk van tipgevers op te bouwen. „En Delic is een interessante speler. Die ga ik zeker nog een keer in Oostenrijk bekijken.“ Nicolic genoot van zijn hernieuwde kennismaking met Willem II, al had hij ook wat kritische opmerkingen. „Dat Willem II nu geen succes heeft komt omdat er geen wij-gevoel meer is. Een club moet karakter hebben. Dat mis ik. Bij Bayern zitten in alle geledingen van de club oud-spelers. Dan kun je constructief werken.“

(bron: www.brabantsdagblad.nl)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')