we zullen het zaterdag zien.. verwacht niet dat hij in het ritme van willem ligt gelijk (welk ritme btw?).. maar verwacht wel dat hij wat goeds gaat flikke!quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:12 schreef Herr_Munk het volgende:
En we hebben een Christiano in huis. Eerst dacht ik godver wat gaan ze me nu flikken. Weer zo'n verguisde naccer in de selectie maar toen herinnerde ik me dat hij toen NAC een leuk hakje had gezet!
Ik ben benieuwd iig een technische slagvaardigheid erbij.
Niveau van jullie ligt hoog...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:57 schreef gfo het volgende:
haha de link die ik net krijg
b-sidepannekoken stond erbij
http://video.tinypic.com/player.php?v=47nials
(ff voor duidleijkheid das iemand die over logo van b-side maniacs pist ofzo)
Ik kreeg het filmpje van een gast die ik ken vans chool.. hij gaf als commentaar van ondanks het verlies pissen we nog steeds op nak.. achjaquote:
Dit is erg jammer, want Sengier heeft wel hart voor de club.... Een van de weinige die je echt ziet balen en juichen... Alleen moet ik hem nu op alle vlakken gaan vergelijken met Sinouhquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:30 schreef gfo het volgende:
zullen we maar eens collecte gaan houden voor goede keeper?
Peersmanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:26 schreef toma het volgende:
Hill in de basis
-------Sengier--------
Wau--Baelum--Hill--Janse
--------Kargbo-------
---Struik-----Boutahar-
--------Hadouir--------
----Redan--Bobson-
Peersman, Sengier t maakt niks uit allemaal pruts keepers. Moens moet terugquote:Op zondag 21 januari 2007 01:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Peersman
Wau Baelum Hill Janse
Hadouier Kargbo Boutahar Bobson
Redan Cristiano
komt van tilbo forum. Dat lijkt me stukken beter
quote:
quote:BD: Oud-speler Nicolic wil Willem II helpen
dinsdag 23 januari 2007
Spelersmakelaars noemt hij zijn grootste vijanden. Milan Nicolic (77) wil voetballers uit ideële overwegingen vooruit helpen. Daarom was hij vorige week te gast bij Willem II als begeleider van Ahmet Delic (21) die een proefstage aflegde bij de Tilburgse club. „Willem II verdient nu een betere periode.“
Nicolic voetbalde aan het eind van de jaren vijftig bij Willem II. Hij had de overstap gemaakt van PSV. In Tilburg speelde hij in één team met legendarische namen als Kurt Zaro, Chris Feijt, Coy Koopal en Jan Brooijmans. „We promoveerden in Den Bosch naar de eredivisie. We wonnen thuis van Ajax en Feyenoord. Willem II verdient nu een betere periode. Daarom zijn we aan het bekijken wat ik voor de club kan betekenen.“ Nicolic speelde mee in de historische wedstrijd van Willem II tegen het Braziliaanse Botofoga. Cor van der Hart, Faas Wilkes en Leo Canjels versterkten bij die gelegenheid de Tilburgse club. De aanvaller maakte daar een opmerking over. Hij vond dat Willem II zijn eigen verdedigers op moest stellen. „Als straf zei trainer Wudi Muller dat ik moest gaan verdedigen. Hij zette me op Garrincha. Die was tweemaal wereldkampioen geworden met Brazilië. Nou, het was voor Garrincha een straf. Hij raakte die middag geen bal.“ De banden met Tilburg zijn altijd gebleven. Nicolic trouwde met een Tilburgse. Zijn zes kleinkinderen, die allemaal in de omgeving van München wonen, hebben een Nederlands paspoort. Nicolic werd na zijn actieve carrière jeugdtrainer bij PSV en verhuisde later naar Duitsland. De laatste elf jaar is hij scout bij Bayern München.
Zijn pupil Ahmet Delic speelt in de Oostenrijkse tweede divisie. „Oostenrijk heeft een goede opleiding. Daarna wordt het moeilijk voor jongere spelers. Ze krijgen geen kans. Daarom ben ik met hem naar Nederland gekomen. PSV is te hoog gegrepen. Ik denk dat Delic bij Willem II beter op zijn plaats is. En ze hebben tegen mij gezegd: ’je kunt altijd als vriend terugkomen’.“ En dus stond Nicolic in gezelschap van manager scouting Kees Zwamborn naar de training van het beloftenteam te kijken. „Een interessant contact“, zei Zwamborn, die bezig is om een netwerk van tipgevers op te bouwen. „En Delic is een interessante speler. Die ga ik zeker nog een keer in Oostenrijk bekijken.“ Nicolic genoot van zijn hernieuwde kennismaking met Willem II, al had hij ook wat kritische opmerkingen. „Dat Willem II nu geen succes heeft komt omdat er geen wij-gevoel meer is. Een club moet karakter hebben. Dat mis ik. Bij Bayern zitten in alle geledingen van de club oud-spelers. Dan kun je constructief werken.“
(bron: www.brabantsdagblad.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |