Wacht op plaatje.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
zoekt plaatje
Zodat er nog iemand begrip op kan brengen voor dat hypothetische verraad?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu Nixxx me misschien verraden heeft heb ik een nieuw alter ego nodig.![]()
gevindertquote:
dank je, dat hoor ik graagquote:Op woensdag 27 december 2006 19:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
jezus wat een zeikwijf ben jij vandaag![]()
maak wat wraps of macaroni. is zo klaarquote:Op woensdag 27 december 2006 19:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dank je, dat hoor ik graag![]()
* tirannetje schopt zichzelf de keuken in
Nee, maar het doet me altijd goed om te zien dat ik niet de enige ben die bepaalde dingen doe. Een soort van bevestiging.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zodat er nog iemand begrip op kan brengen voor dat hypothetische verraad?
Prima.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
gevindert
maareh is goei... gaat je wel meelen maar eerst nog ff genieten van een aantal vrije daagjes
De Digros.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:20 schreef Sjowhan het volgende:
VlugTrugVindPost.
Nu even sjezen naar de digros, pér fiets.
Een afschuwelijke supermarktketen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:23 schreef Aarti het volgende:
wat is de digros
Hetzelfde als de Dirk en Bas.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:23 schreef Aarti het volgende:
wat is de digros
Ah oke, en wat is er mis mee dan?quote:
schappelijke prijzen?quote:
Het heeft zo z'n redenen dat de prijzen er betrekkelijk laag zijn.quote:
Kinderarbeid is goed, daar worden ze hard van.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft zo z'n redenen dat de prijzen er betrekkelijk laag zijn.
zolang ze er maar kipburgers verkopenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft zo z'n redenen dat de prijzen er betrekkelijk laag zijn.
En dan hebben we het nog niet gehad over de chaos in de winkel, de ridicule kassa's, de lange rijen bij diezelfde kassa's, het ranzige gehakt en de overdaad aan paupers die er hun boodschappen doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Kinderarbeid is goed, daar worden ze hard van.
hier is alles netjes, geen rijen, geen gehakt, en paupers zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 19:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet gehad over de chaos in de winkel, de ridicule kassa's, de lange rijen bij diezelfde kassa's, het ranzige gehakt en de overdaad aan paupers die er hun boodschappen doen.
De Digros in Leiden is een ramp, ik prefereer daarom de AH en de Hoogvliet.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
hier is alles netjes, geen rijen, geen gehakt, en paupers zijn![]()
kom lekker hier winkelenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Digros in Leiden is een ramp, ik prefereer daarom de AH en de Hoogvliet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |