Maar gelukkig ben jij er om met je oneindige intelligentie onze domheid te compenseren!quote:
Je kankermoeder!!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
-
Want...?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat doet TS op geenstijl?![]()
Het is chowi trouwens ...![]()
Ik wil net zeggen. Zonder mij zijn jullie verloren.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben jij er om met je oneindige intelligentie onze domheid te compenseren!![]()
Demonisering!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:30 schreef Biogarde het volgende:
Het is Jogy.
OMFG WTF IS dat een vis?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
-
Een Turk.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:32 schreef Bupatih het volgende:
Wie heet er dan ook Amatus Dafnis Wiegers?
Tell 'em, Arma dearquote:Op donderdag 28 december 2006 12:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Zonder mij zijn jullie verloren.![]()
Welnee, ik zie niksquote:Op donderdag 28 december 2006 12:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
let is op, verkapte tubgirl.
ze noemen hun grootste sponsor ook de 'Televaag', dus heel raar zou dat niet zijn,..quote:Op woensdag 27 december 2006 17:27 schreef Jimbo het volgende:
Lol, ik las t ook net ;'), t zal tog wel niet... aangezien gs altijd fok loopt te "dissen"
"Vele serieuze links"?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef K33T het volgende:
Waarom zou het tussen de vele serieuze links grappig zijn? En hij wijst ook nog specifiek een subforum aan, waarvan hij terloops meldt dat-ie daarop modje is.
Het lijkt mij allemaal te toevallig om een 'diss' te zijn.
Vertel het dan ik kan de spanning niet lang meer aanquote:Op donderdag 28 december 2006 12:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Zonder mij zijn jullie verloren.![]()
Ga er dan ook niet op in.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:07 schreef miodzio het volgende:
Altijd betweterige users die pimpen dat ze iets weten![]()
Joh, reageer niet op k333t, die is niet goed snik.quote:
Ik werd al in verschillende topics achterna gezeten door hem.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, reageer niet op k333t, die is niet goed snik.
Ik denk ooit op z'n hoofd gevallen als kind, nooit meer goed gekomen.
Zielig wel.
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga er dan ook niet op in.[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |