Ben benieuwd hoe de telling is geweest....quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
heb ff de sub top 2000 lijst bekeken, platen die de lijst 'net niet' haalden, geen radiohead, pearl jam enz erbij, maar wel nrs als t smurfenlied, ik geloof echt geen zak meer van die hele top 2000
Radio 2 zou eens openheid van zaken moeten geven... met het aantal stemmen erbij, vind je niet? Als dan blijkt dat radio 2 gelijk heeft, zijn onze monden gesnoerd. Als het niet zo is, dan heeft radio 2 een probleem.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
heb ff de sub top 2000 lijst bekeken, platen die de lijst 'net niet' haalden, geen radiohead, pearl jam enz erbij, maar wel nrs als t smurfenlied, ik geloof echt geen zak meer van die hele top 2000
Wel een leuke plaat van Syb en zijn mannenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
De Kast heb ik dus helemaal niets mee.....
jhaha dat lijkt mij dan ook heeeel sterk.. !!!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag jij liegen?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wel een leuke plaat van Syb en zijn mannen![]()
Heb ik ook zojuist gekeken.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind ik ook, maar ook daarin is te manipuleren, majah, begin zo langzamerhand een sik ervan te krijgen, zo krijg je toch nooit 'andere' muziek in de lijst. Bijv RHCP - under the bridge. Staat al 2 jaar in de keuzelijst, vorig jaar niet eens bij de sub top 2000, dat zou beteken dat t minder dan 100 stemmen had ofzo, en dit jaar op 106? Je kan me niet wijsmaken dat in 1 jaar ineens zoveel duizend meer mensen fan zijn geworden van de peppersquote:Op woensdag 27 december 2006 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Radio 2 zou eens openheid van zaken moeten geven... met het aantal stemmen erbij, vind je niet? Als dan blijkt dat radio 2 gelijk heeft, zijn onze monden gesnoerd. Als het niet zo is, dan heeft radio 2 een probleem.
quote:
precies.. of ze zijn het massaal gaan draaien op radio 2... maar dan heb ik t elke keer net gemist...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ook daarin is te manipuleren, majah, begin zo langzamerhand een sik ervan te krijgen, zo krijg je toch nooit 'andere' muziek in de lijst. Bijv RHCP - under the bridge. Staat al 2 jaar in de keuzelijst, vorig jaar niet eens bij de sub top 2000, dat zou beteken dat t minder dan 100 stemmen had ofzo, en dit jaar op 106? Je kan me niet wijsmaken dat in 1 jaar ineens zoveel duizend meer mensen fan zijn geworden van de peppers
Komt natuurlijk door Pinkpop....quote:Op woensdag 27 december 2006 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies.. of ze zijn het massaal gaan draaien op radio 2... maar dan heb ik t elke keer net gemist...
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door Pinkpop....
Nee, ik heb niet gestemd op ''De Kast'' gewoon mooi om te horen af en toequote:Op woensdag 27 december 2006 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind jij het echt mooi.... unbelievable... heb jij zeker ook gestemd
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daar komen erg veel potentiele radio 2 luisteraars
Ikke nietquote:Op woensdag 27 december 2006 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Zitten jullie weleens op de chat daar bij Radio 2?
Ik niet, ik luister eigenlijk ook nooit naar radio2, alleen top2000quote:Op woensdag 27 december 2006 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Zitten jullie weleens op de chat daar bij Radio 2?
Beeldschermvervuiling!!!quote:
Ik dacht dat jij wel een radio 2 luisteraar wasquote:Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet, ik luister eigenlijk ook nooit naar radio2, alleen top2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |