Vorige week zondagnacht kreeg mijn vader snachts een diaree aanval + moest flink overgeven. Dinsdags was mijn schoonzus aan de beurt, de dag daarna mijn zwager, eergisteren mijn schoonmoeder en afgelopen nacht hebben zowel mijn schoonvader en m'n vriendin boven de wcpot gehangen.
Heerst er op dit moment een of ander virus? Fuck, ik ben next? Wat is er tegen te doen?
Overigens, er is geen contact geweest tussen mijn vader en mijn schoonfamilie, plus heb ik mijn vader gisteren pas weer sinds 3 weken gezien. Het lijkt er dus op dat dit 2 onafhankelijke bronnen van virus zijn.
Ja, lijkt er wel op. Ik was maandagnacht/dinsdagochtend aan de beurt, vriendje afgelopen nacht. En er is niet echt iets tegen te doen, behalve zorgen dat je niet uitdroogt. Bij mij was het trouwens vrij snel weer over, voel me nu al een stuk beter.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Heb het vorige week gehad. 1e dag overgeven. De dagen erna nog steeds een beetje misselijk maar bijna niets gegeten. Wilde het niet riskeren. Opeens.... terwijl ik in 10 jaar niet meer heb moeten overgeven omdat ik ziek was (alcohol niet meegerekend) en als je familie dan bij elkaar komt met kerst... dan denken ze meteen dat je zwanger bent
Vriendje heeft last van misselijkheid en heeft gister overgegeven. Hij heeft geen diarree of buikpijn, wel hoofdpijn maar geen koorts oid. Hij heeft hetzelfde gegeten als ik dus iets verkeerd zal het niet zijn geweest.. is dit nou ook een soort buikgriep?
Tis wat als je niks anders kunt... Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende: he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
maandje geleden, enorme spierpijn, koorts, misselijk, diarree en zo ... ik dacht dat ik ging sterven zoveel pijn deed het ..heeft toch wel 5 dagen geduurd
ik heb nog nergens last van, maar hoor in de omgeving dat het wel heerst
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
M'n vriendin had het gister ook heel erg. Vandaag ging het gelukkig weer stuk beter. Ze was nog aardig pips, maar hoefde niet meer over te geven en het lukte nu om beetje te eten. Ik hoop niet dat 't ook krijg, tot nu toe nog weinig last gelukkig....
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat Let's have fun ---- Life will suck soon enough Hattrick: 206761