Dat doet me deugd, broer. Niet dat ik het je gun, hoor.quote:
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het tof, maarja, ik houd dan ook wel van het genre 'uiterst flauw'.
Waarom doet dat je deugd?quote:Op donderdag 28 december 2006 02:03 schreef Claudia_x het volgende:
Dat doet me deugd, broer. Niet dat ik het je gun, hoor.
Dan voel ik me iets minder een freak.quote:
http://youtube.com/watch?v=cMrusIGYq0cquote:Op donderdag 28 december 2006 02:06 schreef Claudia_x het volgende:
Die karaoke-scene is uiterst flauw. Maar erg leuk.
Don't you want somebody to love...
Ik zou dit kiezen.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=cMrusIGYq0c
Mocht ik ooit in mijn leven een karaoke-nummer moeten zingen...
Ocherm...quote:Op donderdag 28 december 2006 02:08 schreef Claudia_x het volgende:
Dan voel ik me iets minder een freak.
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ocherm...
Jij mag gewoon elke dag de straat op, hoor. Geen probleem.
Neh. Als ik me dan toch compleet voor lul ga zetten, dan maar met zo'n druk liedje van Jim.quote:
Ik ga morgen de straat op. Zónder in de spiegel te kijken.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:12 schreef Claudia_x het volgende:
En anders is er dit nog om je beter te doen voelen.
Op vakantie slaap ik steevast slecht.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:27 schreef broer het volgende:
O, als het spanning is dan valt het nog mee. Dan gaat het weg zodra je in Spanje bent.
Ik hoef niet op de bank, maar hij voelde zich niet zo lekker en ik wil hem niet per ongeluk wakker maken. Ik heb liever dat maar 1 van ons beiden zich ronduit kut voelt.quote:En als hij snurkt moet jij op de bank? Een geëmancipeerde vrouw had ervoor gezorgd dat dat andersom was.
Wat ben jij een moeilijk geval.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:29 schreef Claudia_x het volgende:
Op vakantie slaap ik steevast slecht.
Maar wel een moeilijk geval dat bijzonder vriendelijk aan een ander denkt.quote:Ik hoef niet op de bank, maar hij voelde zich niet zo lekker en ik wil hem niet per ongeluk wakker maken. Ik heb liever dat maar 1 van ons beiden zich ronduit kut voelt.![]()
Heb je geen één foto waarvan je denkt: niet slecht?quote:Op donderdag 28 december 2006 02:37 schreef broer het volgende:
Of, in mijn geval, om nooit foto's te maken.
Ik moet nu gaan kiezen: warme melk (slapen!) of koffie (wakker blijven!).quote:Op donderdag 28 december 2006 02:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog wel Red Bull om wakker te blijven. De smaak is verder geen aanrader.
Het is in ieder geval een tof hotel. Ik ga morgenmiddag lekker in bed liggen en vrijdagochtend roomservice regelen.quote:Alvast veel plezier in Spanje
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:47 schreef Isabeau het volgende:
Als ik jou was zou ik nu wakker blijven. Ik word altijd heel erg brak van weinig slaap en niet slapen valt meestal wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |