Ga slapen dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet over 4 uur en 1 kwartier opstaan.![]()
Ik heb geen slaap nodig.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:20 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom ben jij nog wakker? Ben je zo'n nachtbraker?
Naar Dromenland?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ja. Kut. Morgen nog vliegen ook.
Niks te klagen dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:24 schreef Claudia_x het volgende:
En er is nog chocola in huis ook.
Dan wordt dat de volgende op mijn te-huren-lijstje.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik deed gewoon The Cable Guy na in die ene scène.
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Dan wordt dat de volgende op mijn te-huren-lijstje.
ik heb vanmiddag 'Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events' gekeken.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:48 schreef Claudia_x het volgende:
Wat was de laatste, Bup?
Nou, hij stond onder het kopje 'filmhuis' en de achterkant vermeldde het een en ander aan psychologische ellende. En daar hou ik wel van.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:47 schreef Claudia_x het volgende:
Houd je wel van dat genre, broer?
Doelt ze niet op 'The Cable Guy'?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, hij stond onder het kopje 'filmhuis' en de achterkant vermeldde het een en ander aan psychologische ellende. En daar hou ik wel van.
Ik ben alleen niet zo gewend aan de Aziatische inslag. Die heeft iets kouds, of het nu om de liefde gaat of om grof geweld.
Welke? The Number 23?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ah, dat zegt me helemaal niets.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doelt ze niet op 'The Cable Guy'?
Eigenlijk allebei niet. Maar ik ben ook niet erg op de hoogte van watdanook.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke? The Number 23?
Is een thriller. Met een serieuze Jim erin.
O, pardon.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, inderdaad.
Ja. Dagelijks.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dwz, in de spiegel kijken en denken: ik kan beter binnen blijven.
Ik vind het tof, maarja, ik houd dan ook wel van het genre 'uiterst flauw'.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:59 schreef broer het volgende:
[..]
O, pardon.
Jawel hoor. Jim Carrey heeft de meest wanstaltige films gemaakt, maar zo af en toe vind ik hem echt briljant. Ook in comedy's. En ik hoor van meer kanten dat The Cable Guy erg goed is.
Dat doet me deugd, broer. Niet dat ik het je gun, hoor.quote:
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het tof, maarja, ik houd dan ook wel van het genre 'uiterst flauw'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |