Damn, dat wou ik net zeggenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:42 schreef kleinzusje het volgende:
1 patat oorlog
Ik schreef het al: volgens mij gaan ze dat veranderen en mag meeste stemmen ook................quote:Op woensdag 27 december 2006 01:43 schreef rooie3 het volgende:
Dus iedereen moet dan ja zeggen.
Vorige keer was het toch meeste stemmen tellen.
Dat gaat nooit lukken.
Levert wel weer mooie beelden op voor ons.
Denk echt dat Nena weg wilquote:Op woensdag 27 december 2006 01:43 schreef Day het volgende:
En nu is het afwachten of hij mag blijven.
Daar zat ik ook al aan te denken ja, waarom zou ze anders zo lang wegblijven?quote:
Ilona, Nena Huub en Nathanael, ruimt lekker opquote:
Dat is dan jammer.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik schreef het al: volgens mij gaan ze dat veranderen en mag meeste stemmen ook................
misschien staat mama aan de poort met de ME?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja, waarom zou ze anders zo lang wegblijven?
En als ze iets wil dan is ze vaak heel stellig. De meesten worden omgepraat daar achter ( in de Burgerking) maar Nena houdt voet bij stukquote:Op woensdag 27 december 2006 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja, waarom zou ze anders zo lang wegblijven?
Sanctie = keukendienst ?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
Huh? Brian nu in de keuken aan het afwassen?
Volgens mij had Brian vandaag al keukendienst (op het reguliere rooster)quote:
Echt niet dat ze weggaat...niet eerder dan dat ze haar motorrijbewijs heeft hoor...quote:Op woensdag 27 december 2006 01:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En als ze iets wil dan is ze vaak heel stellig. De meesten worden omgepraat daar achter ( in de Burgerking) maar Nena houdt voet bij stuk
Ik denk dat hij nog moet gaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:48 schreef BONG4002 het volgende:
Was dus kennelijk een zeer kort bezoekje dan aan de "snackbar"
Of hij moet nog ???quote:Op woensdag 27 december 2006 01:48 schreef BONG4002 het volgende:
Was dus kennelijk een zeer kort bezoekje dan aan de "snackbar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |