Welke Vavaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
Kerstkaartje van Vava. Bedankt Vava!
Goed dat je er nog Jetske in had gezet, ik begon me al af te vragen welke Vava.
"Je suis une femme au foyer avec deux grands garçons"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:11 schreef Smittend het volgende:
.
De kaart naar Belgie wordt trouwens ook nog een uitdaging...ze spreekt alleen frans en spaans.![]()
http://www.postcrossing.com/user/djodjo
Ik probeer er wel wat in het frans op te zetten.![]()
Zo schokkend was mijn verhaal toch niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef Sonja27 het volgende:
Schriftje ontvangen! Leuk thema Klonk!
Ik weet ook al wat ik ga schrijven! Na al die schokkende verhalen wordt dit iets euhm..... genants ha ha! Zo ff schieuwnierig maken!
Aangezien ijsmeis sinds 30 december niet meer op Fok! is geweest (volgens mij) zal ze wel vergeten zijn haar schriftje te posten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:19 schreef Allan24 het volgende:
Het schriftje van ijsmeis is nu bij mij, en het gaat als het goed is zondag al op de post! Maandag t/m donderdag kom ik waarschijnlijk niet in de buurt van een brievenbus, dus vandaar
Misschien is het wel een idee om de schriftjes te scannen ofzo nadat iedereen ze terug heeft..... Geen idee of iedereen daar de mogelijkheid toe heeft, maar zo kan iedereen alles lezen uit onze FOK traveling notebook reeks!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:31 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Zo schokkend was mijn verhaal toch niet?
Jij weet trouwens zometeen wel heel veel van mij, je krijgt al mijn verhalen te lezen, terwijl ik er van jou maar één te lezen krijg
Jetskequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
Kerstkaartje van Vava. Bedankt Vava!
Goed dat je er nog Jetske in had gezet, ik begon me al af te vragen welke Vava.
Eindelijk! Hier is de langste reistijd momenteel 23 dagen naar Duitsland, vrij lang voor dat landquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Portugal verlopen, nieuwe kan naar Duitsland.
Das al het 2e verlopen kaartje binnen 3 dagen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Eindelijk! Hier is de langste reistijd momenteel 23 dagen naar Duitsland, vrij lang voor dat land
Per ongeluk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje uit Finland. Uiteraard.
Maar daar is jus d'orange overheen gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |