Goed jaar was dat!quote:Op woensdag 27 december 2006 09:55 schreef Ole het volgende:
Mijn geboortejaar
Was het jaar van woodstock, l hippies, en goede muziek![]()
Leuk overzichtje!
Geen idee, bij ons heette dat "slowen"quote:Op woensdag 27 december 2006 09:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja duh, ik zeg toch vroegah... hoe noem je dat nu dan, slijpen
Het gaat redelijk. De ene dag wat beter dan de andere. Heb nog wel last van hoofdpijn en vermoeidheid. Maar krijg nu fysio voor mn verkrampte spieren boven in de rug. Voorlopig nog even rustig aan doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Hee Diaan! Weer een beetje opgeknapt?
Ok danquote:Op woensdag 27 december 2006 09:59 schreef cafca het volgende:
Geen idee, bij ons heette dat "slowen"
Precies... ik neem aan dat je het over UB40 hebt. Het concert in juli van dit jaar was trouwens wel weer ouderwets goed....quote:Op woensdag 27 december 2006 10:14 schreef cafca het volgende:
Ja, nog voordat ze met die piepstemmetjes gingen zingen...
Ik herkende ze zelfs niet als BeeGeesquote:Op woensdag 27 december 2006 10:14 schreef cafca het volgende:
Ja, nog voordat ze met die piepstemmetjes gingen zingen...
Nee, ik had het over the Beegees. Maar het eerste album van UB40 was echt goed. daarna is het redelijk snel richting sky radio niveau gegaanquote:Op woensdag 27 december 2006 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... ik neem aan dat je het over UB40 hebt. Het concert in juli van dit jaar was trouwens wel weer ouderwets goed....![]()
Ow hahahaha. Heb wat problemen met het downloaden van de Excel-lijst.... hebben jullie dat ook?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik had het over the Beegees. Maar het eertse album van UB40 was echt goed. daarna is het redelijk snel richting sky radio niveau gegaan
Nee, geen last van gehadquote:Op woensdag 27 december 2006 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hahahaha. Heb wat problemen met het downloaden van de Excel-lijst.... hebben jullie dat ook?
Hmm ik heb nu de nummers 1 tot en met 872 in Excel staan, maar ja daar heb ik nu niets aan. Zo nog maar even proberen. Het lukt niet op de vaste pc en ook niet op mn laptop.quote:
Anders wil ik hem wel ff mailen.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ik heb nu de nummers 1 tot en met 872 in Excel staan, maar ja daar heb ik nu niets aan. Zo nog maar even proberen. Het lukt niet op de vaste pc en ook niet op mn laptop.![]()
![]()
Postduif is onderwegquote:Op woensdag 27 december 2006 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Graag![]()
Je hebt mn mailadres hè? Anders staat ie in mn profiel.
Postduif is met correcte zending aangekomen.quote:
Wij hebben geen krant meerquote:Op woensdag 27 december 2006 10:38 schreef cafca het volgende:
Bij ons stond de volledige lijst in de krant, mét uitzendtijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |