Tja zoonlief heeft bedacht dat hij de cd van Pluk redt de dieren wil luisteren. En Peaceman is net uit bedquote:Op woensdag 27 december 2006 12:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Wow Diaan73 zitten goeie nummers bij![]()
Geef die jongen een koptelefoon (en zeg tegen peaceman dat hij een slaapkop isquote:Op woensdag 27 december 2006 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja zoonlief heeft bedacht dat hij de cd van Pluk redt de dieren wil luisteren. En Peaceman is net uit beddus nu even brunchen.
Hmmm probleempje.... de radio op onze dvd-speler is kaduuk, we luisteren via internet en bij de dvd-speler hebben we geen koptelefoon.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Geef die jongen een koptelefoon (en zeg tegen peaceman dat hij een slaapkop is)
Ik zeur niet, ik constateer slechts...quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet van Peaceman zeggen dat je niet moet zeuren
Wie zat hier tot bijna half 2?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik constateer slechts...![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2006 12:19 schreef PeRi het volgende:
15 Miljoen mensen, echt een geweldig nummer..
Daar heb je wel gelijk hoor Cafca...quote:Op woensdag 27 december 2006 12:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik constateer slechts...![]()
Zeg wordt het niet tijd voor jouw middagslaapje...quote:Op woensdag 27 december 2006 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk hoor Cafca...![]()
Iemand nog behoefte aan een songtekstquote:Op woensdag 27 december 2006 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeg wordt het niet tijd voor jouw middagslaapje...
Echt zo'n liedje dat je niet van titel kent maar wel als je hoortquote:
mwah dat probleem ken ik dan niet zoquote:Op woensdag 27 december 2006 12:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Echt zo'n liedje dat je niet van titel kent maar wel als je hoort
Komt me zelden voorquote:Op woensdag 27 december 2006 12:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Echt zo'n liedje dat je niet van titel kent maar wel als je hoort
toen heeft het in de top 40 gestaanquote:Op woensdag 27 december 2006 12:33 schreef Homdeck het volgende:
er staat 1988 achter, maar het is toch al veel ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |