Die is nog erger dan een vrouw die een avondje uit is en heel de avond over niets anders, dan over haar kindjes kan lullen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:49 schreef avonne het volgende:
Nathanael in slijmmodus, DAT is bizar!
Zou nog weleens lang kunnen duren eer ze weer tot een unanieme stemming kunnen komen...quote:
Ik !quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:52 schreef avonne het volgende:
Niemand die zich ergert aan Nel op zijn "we zijn zo emotioneel, mama's, papa's en kinderen-toer?"
Gigageil is het niet met je eens!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:55 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Die is nog erger dan een vrouw die een avondje uit is en heel de avond over niets anders, dan over haar kindjes kan lullen.![]()
Maarre ff wat anders........Brian heeft geen slecht figuur![]()
Boven de gordel valt het enigszins mee.....wel een beetje ribben tellen, gewoon te droog....maar goed.quote:
nee klopt.....blijven proberen.....dan komt ie wel goedquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Day het volgende:
Potverdikkeme!
Ik wil het filmpje van de ruzie tussen Nena en Brian bekijken en krijg elke keer 1 of ander schermpje over een licentie. Iemand anders hetzelfde of ligt het weer aan mij?
Ik heb gewerkt in mijn leven, dus heb ik gewoon kuiten.......quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan kun je je altijd weer afvragen hoe atletisch die personen er zelf dan weer uitzien...
![]()
ach ja, je moet ergens met je agressie heen hequote:Op woensdag 27 december 2006 00:03 schreef bosb het volgende:
Brian is wel een goochelaar met het springtouw....
ik kreeg dat ook maar er stond toen ook bij dat je iets kon opvragen ofzo ? (is voor mij al weer een tijdje terug maar staat me zoiets bij ) en nu gaat het wel goed hier ..maar ik snap je frustratie had ik ook toen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Day het volgende:
Potverdikkeme!
Ik wil het filmpje van de ruzie tussen Nena en Brian bekijken en krijg elke keer 1 of ander schermpje over een licentie. Iemand anders hetzelfde of ligt het weer aan mij?
Oh ja, hij had geen kuiten zei jequote:Op woensdag 27 december 2006 00:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in mijn leven, dus heb ik gewoon kuiten.......![]()
Ik moet er ook bijzeggen dat je wel een plaatje op het hoofd van brian moet houden........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |