Ik heb gewerkt in mijn leven, dus heb ik gewoon kuiten.......quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan kun je je altijd weer afvragen hoe atletisch die personen er zelf dan weer uitzien...
![]()
ach ja, je moet ergens met je agressie heen hequote:Op woensdag 27 december 2006 00:03 schreef bosb het volgende:
Brian is wel een goochelaar met het springtouw....
ik kreeg dat ook maar er stond toen ook bij dat je iets kon opvragen ofzo ? (is voor mij al weer een tijdje terug maar staat me zoiets bij ) en nu gaat het wel goed hier ..maar ik snap je frustratie had ik ook toen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Day het volgende:
Potverdikkeme!
Ik wil het filmpje van de ruzie tussen Nena en Brian bekijken en krijg elke keer 1 of ander schermpje over een licentie. Iemand anders hetzelfde of ligt het weer aan mij?
Oh ja, hij had geen kuiten zei jequote:Op woensdag 27 december 2006 00:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in mijn leven, dus heb ik gewoon kuiten.......![]()
Ik moet er ook bijzeggen dat je wel een plaatje op het hoofd van brian moet houden........quote:
Ja Huub.... zegt hijquote:Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
Is er iemand die snapt wat Nel nou eigenlijk bedoeld
Ja ik.....hij zegt eigenlijk wat ik denk......je heb te maken met mensen en mensen hebben gevoelens.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
Zn eigen positie versterken door geen mening te geven, zodat hij zodirect ook met Bart kan meelullen................ in een soort onverstaanbare wannabee taalquote:Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand nu al eens gekeken naar die echtgenoot van J-Lo hoe ongelooflijk veel die op Brian lijkt???quote:Op woensdag 27 december 2006 00:07 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik moet er ook bijzeggen dat je wel een plaatje op het hoofd van brian moet houden........![]()
Ik denk dat het er om neerkomt dat ze niet zo schijnheilig moeten doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
Of wat andersquote:Op woensdag 27 december 2006 00:13 schreef Miraaa het volgende:
En Nena zit nog steeds achter ???
Heftig gesprek moet dat dan zijn......![]()
Of zou ze daar net zo nietszeggend zitten als dat ze met brian op de bank zit. "kweetnie"![]()
Ja dat ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om neerkomt dat ze niet zo schijnheilig moeten doen.
Edit: wat Miraa zegt!
thanksquote:Op woensdag 27 december 2006 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om neerkomt dat ze niet zo schijnheilig moeten doen.
Edit: wat Miraa zegt!
Misschien omdat Huub er niet uit ziet zonder shirtquote:Op woensdag 27 december 2006 00:14 schreef bosb het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op een tel vanuit de snackbar.... Huun kreeg gister 10 min na zijn strip act al te horen dat hij kleren aan moest trekken.....
Want onze Huub bvb. veroordeelt geweld, maar heeft inmiddels al meerdere dreigementen geuit richting andere bewoners. Net nog tegen Brian (wel zo dat hij dat niet kon horenquote:
Mijn naam is haasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |