ja was met net voor, al denk ik wel dat HP dood gaatquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef GHans7 het volgende:Zekerheidje
[afbeelding]
Twijfelgevallen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En vermoedelijk nog wel een paar.
Die laatste? Ouderdomskwaaltjes?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:16 schreef Piovan het volgende:
- Frans Theunisz
- Andre van Duin
- Marco Borsato
- Henny Huisman
- Amalia
Positief blijven denken en het lukt wel, Osama bin Laden mag bij dat lijstje.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
Deze na vandaag vrijwel zeker.
Dit is nou een typisch voorbeeldje van wishful thinking. En waarom nou? Zoveel heb ik van hem niet meer gehoord de laatste tien jaar (en ik hoop dat dat de komende vijf millennia zo blijft).quote:Op woensdag 27 december 2006 22:04 schreef sjakie007 het volgende:
Peter Andre
Wat let je?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:48 schreef Biancavia het volgende:
En nou moet iemand een 'wie gaat er dood in 2008' topic maken.
Onderbroek wel:quote:
Maar het jaar is nog niet omquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:16 schreef Onderbroek het volgende:
harry mulisch
Ik mag toch echt hopen dat Maxima Grace Kelly en Diana niet achterna gaat, zegquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gevoel en ik vrees dat een "geliefd" iemand dood zal gaan dit jaar. Iemand zoals Maxima. Auto ongeluk of zo.
Die open ik wel weer eind Decemberquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:48 schreef Biancavia het volgende:
En nou moet iemand een 'wie gaat er dood in 2008' topic maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |