Dat gebeurt meer spelers bij Feyenoord, heeft meer met communicatie te maken. Je hebt bij Feyenoord volgens mij niet echt een leider, die bepaalt wanneer wat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:03 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij bij 2 goals buitenspel ophief. Hij was toen slecht, maar hij begint wel beter te ballen. Maar heel Feyenoord was goed tegen PSV (zelfs Timmer), dus ook Drenthe.
Drenthe gooit er vaker een actie uit en benut zijn snelheid. Urby is iets minder snel volgens mij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:22 schreef koningdavid het volgende:
Hij doet me in meerdere opzichten denken aan Emanuelson. Vooral als ik hem vanavond af en toe zag dromen en wat overmoedig zag spelen tegen een mindere tegenstander. Daar heeft Urby ook vaak last van.
Maar beide zijn erg vermakelijk om aan het werk te zien. Urby is wat eleganter, Drenthe is meer een vechtertje.
Duidelijk producten van de club waar ze vandaan komen dus.
Voorzetten kunnen inderdaad beter, hij heeft een goede trap. Dat was wel te zien uit de vrije trappen die hij reeds heeft genomen. 19 Jaar, zit nog veel potentie in. Ben benieuwd of die in de verdediging of op het middenveld gaat belanden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
En zijn voorzetten moet hij nog aan werken. Gewoon keihard individueel aan trainen. Elke training 100 voorzetten geven.
Hij doet mij eigenlijk erg aan Davids denken, ook klein, agressief technisch en snel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:22 schreef koningdavid het volgende:
Hij doet me in meerdere opzichten denken aan Emanuelson. Vooral als ik hem vanavond af en toe zag dromen en wat overmoedig zag spelen tegen een mindere tegenstander. Daar heeft Urby ook vaak last van.
Maar beide zijn erg vermakelijk om aan het werk te zien. Urby is wat eleganter, Drenthe is meer een vechtertje.
Duidelijk producten van de club waar ze vandaan komen dus.
thxquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:26 schreef Yeahinho het volgende:
Deze week in de rubriek Persoonlijk van VI:
[[url=http://i10.tinypic.com/2hn0wvs.jpg]afbeelding][/url]
(klik voor vergroting)
Vond ik ook al opvallend.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geboren: 8 april 1984
Dan is hij binnekort 23, foutje denk
Hij heeft weinig Feyenoord helden aan wie hij zich kan spiegelenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
Jammer van dat idool. Zit iets mis in de jeugdopleiding.
Rzasaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft weinig Feyenoord helden aan wie hij zich kan spiegelen
Kan me niet voorstellen dat Drenthe met zulke volzinnen praat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:26 schreef Yeahinho het volgende:
Deze week in de rubriek Persoonlijk van VI:
[[url=http://i10.tinypic.com/2hn0wvs.jpg]afbeelding][/url]
(klik voor vergroting)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Staanplaats het volgende:
Ruud Heus!
Maarja vind hem meer een aanvaller/middenvelder dan verdediger..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |