leukkk nieuwe pc uitzoekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:46 schreef Fixers het volgende:
Hier is het tijd voor:
-Nieuwe PC uitzoeken voor paps, altijd leuk om andermans geld uit te geven.
-Op adem komen en weer technische vragen stellen (alhier) en beandwoorden (jegens voornoemde paps).
In de categorie anecdotes: het heeft me gister zeker een half uur gekost om uit te leggen dat het gebrek aan een mechanische sluiter veel kortere flitssynchronisaties mogelijk maakt. (óók dat jegens voornoemde paps)![]()
Jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:33 schreef Yoni het volgende:
[....] voor er weer een heel fris, leeg, schoon, fotografisch jaar voor ons ligt![]()
fully agreequote:Op dinsdag 26 december 2006 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
JaEentje waarin ik toch weer meer wil en ga fotograferen
Ik heb net rondgelopen met een 70-200 F2.8L met IS en ik geloof dat ik nu alweer hebberig aan het worden benquote:
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:00 schreef pirke het volgende:
PdeHoog: Doe maar stoer!
* PdeHoog mompelt iets over kerst-gedachtenquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:40 schreef An24 het volgende:
![]()
Wederom op het net van de buren. Ze hebben WEER niet geleverd...volgens mij gaat het ook niet gebeuren. Dus nu weten ze dat ik een claim bij de ga indienen en ze me mij flink pissed hebben gemaakt. Tis dat ik het geld niet heb om naar Amersfoort te reizen, anders had planet/kpn me moeten weg vegen daar. NA DRIE MAANDEN NOG NIETS!!!![]()
![]()
Dusssss....maar verder goede kerst, dat dan weer wel![]()
Same herequote:Op dinsdag 26 december 2006 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEentje waarin ik toch weer meer wil en ga fotograferen
Da's balen. 3 maanden geen internet alquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:40 schreef An24 het volgende:
![]()
Wederom op het net van de buren. Ze hebben WEER niet geleverd...volgens mij gaat het ook niet gebeuren. Dus nu weten ze dat ik een claim bij de ga indienen en ze me mij flink pissed hebben gemaakt. Tis dat ik het geld niet heb om naar Amersfoort te reizen, anders had planet/kpn me moeten weg vegen daar. NA DRIE MAANDEN NOG NIETS!!!![]()
![]()
Dusssss....maar verder goede kerst, dat dan weer wel![]()
Yeahquote:
Dank jequote:
Succesvolle kook-kerst zo te horenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank jeDat hoor ik nou graag van blonde dames
![]()
Familie is net de deur uitTwee succesvolle etentjes zijn weer achter de rug
En nu de restjes van de calorie-rijke voedseldingen weg zien te werken....
Iemand zin in een "Help P. zijn vriezer leeg te maken"-avond![]()
Heb nog hazelnootijs, notenduo en citroensorbet-ijs in de aanbieding
Check, dubbelcheck etc. Met name gister was een groot succesquote:
Flauwquote:En euhhh ik kom niet..ben allang blij als ik mezelf weer toestemming geef om uiterst gezond te eten![]()
Als je nou nog opschiet, dan heb ik nog ijs voor jequote:-edit- zo...nu eerst maar aan het restje monchoutaart van gister zitten![]()
Haha, thanks maar even geen ijs voor mij...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check, dubbelcheck etc. Met name gister was een groot succesKreeg nog cadeautjes van mijn gasten
Echt zo tof
![]()
[..]
FlauwDat hazelnootijs is echt ontzettend goed
[..]
Als je nou nog opschiet, dan heb ik nog ijs voor je![]()
edit: beetje gezellige kerst gehad nogOf niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |