abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 26 december 2006 @ 12:33:06 #1
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44748041
[FOT SC] de laatste loodjes van het jaar was de vorige en hier gaan we verder deze laatste dagen van het jaar uitzitten

Nog slechts enkele dagen de tijd om de mooiste foto van dit jaar te maken, voor er weer een heel fris, leeg, schoon, fotografisch jaar voor ons ligt
pi_44748139
jaaaaa de allerlaatste lootjes..

Tijd voor:
- body's poetsen
- lensjes poetsen
- accu's controleren
- cf's clearen
- flitsers een roodknipoogje geven
- archief opschonen
- nieuw fotografisch jaar aanmaken op de server
druk druk druk

En dan het nieuwe jaar vol inflitsen
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_44748241
Hier is het tijd voor:

-Wachten op bestelling (reflectie kitje).
-Verlekkerd kijken naar die 50mm F1.8 (eerst werk vinden).
-Foto's uitzoeken om eens te laten afdrukken.
-Nieuwe PC uitzoeken voor paps, altijd leuk om andermans geld uit te geven.
-Op adem komen en weer technische vragen stellen (alhier) en beandwoorden (jegens voornoemde paps).

In de categorie anecdotes: het heeft me gister zeker een half uur gekost om uit te leggen dat het gebrek aan een mechanische sluiter veel kortere flitssynchronisaties mogelijk maakt. (óók dat jegens voornoemde paps)
pi_44748575

middag allemaal
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:46 schreef Fixers het volgende:
Hier is het tijd voor:

-Nieuwe PC uitzoeken voor paps, altijd leuk om andermans geld uit te geven.
-Op adem komen en weer technische vragen stellen (alhier) en beandwoorden (jegens voornoemde paps).
In de categorie anecdotes: het heeft me gister zeker een half uur gekost om uit te leggen dat het gebrek aan een mechanische sluiter veel kortere flitssynchronisaties mogelijk maakt. (óók dat jegens voornoemde paps)
leukkk nieuwe pc uitzoeken
zorg je wel dattie aan de nieuwste eisen voldoet (jou eisen dus )
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_44748900
Mijn eisen boeien niet zo heelveel... Ik heb mijn eigen lappie met alles wat ik nodig heb. En vooral zonder alles wat ik niet nodig heb (3934845343285473925 'handige' tweak programmatjes die lekker op de achtergrond draaien).

Ik geloog dat het ook tijd is voor de laatste downtime van Fok! dit jaar. De server heeft het er zwaar mee, of iedereen is de kerst zat en zit hier te F5-en.
pi_44748912
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:33 schreef Yoni het volgende:
[....] voor er weer een heel fris, leeg, schoon, fotografisch jaar voor ons ligt
Ja Eentje waarin ik toch weer meer wil en ga fotograferen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_44748953
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:44 schreef PdeHoog het volgende:

fully agree
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_44749076
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:47 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

fully agree
Ik heb net rondgelopen met een 70-200 F2.8L met IS en ik geloof dat ik nu alweer hebberig aan het worden ben Dus die heb ik natuurlijk wel nodig om meer te kunnen fotograferen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_44749130

Door glas met iso 800 en op 2.8
pi_44749139
PdeHoog: Doe maar stoer!
dus
pi_44749210
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:00 schreef pirke het volgende:
PdeHoog: Doe maar stoer!
Ik doe mijn best
pi_44749686

Wederom op het net van de buren. Ze hebben WEER niet geleverd...volgens mij gaat het ook niet gebeuren. Dus nu weten ze dat ik een claim bij de ga indienen en ze me mij flink pissed hebben gemaakt. Tis dat ik het geld niet heb om naar Amersfoort te reizen, anders had planet/kpn me moeten weg vegen daar. NA DRIE MAANDEN NOG NIETS!!!

Dusssss....maar verder goede kerst, dat dan weer wel
pi_44750063
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:40 schreef An24 het volgende:

Wederom op het net van de buren. Ze hebben WEER niet geleverd...volgens mij gaat het ook niet gebeuren. Dus nu weten ze dat ik een claim bij de ga indienen en ze me mij flink pissed hebben gemaakt. Tis dat ik het geld niet heb om naar Amersfoort te reizen, anders had planet/kpn me moeten weg vegen daar. NA DRIE MAANDEN NOG NIETS!!!

* PdeHoog mompelt iets over kerst-gedachten
pi_44750160
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Same here
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  FOK!fotograaf dinsdag 26 december 2006 @ 16:19:55 #15
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_44750171
een voor An!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_44750197
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:40 schreef An24 het volgende:

Da's balen. 3 maanden geen internet al
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:39:40 #17
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44750369

mine mine mine
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_44750404
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
mine mine mine
Yeah het was helaas te ver naar de parkeerplaats om rubberduck achter me te laten
pi_44750768
Eind van de week heb ik weer de kans om m'n camera flink uit te laten. In Polen.
pi_44753064
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
mine mine mine
hij is leuk!
pi_44753093
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:19 schreef Xilantof het volgende:
een voor An!
Thanks xila Ben allang blij dt ik soms ff op de (nog steeds onbekende) buren kan meeliften
pi_44753164
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef An24 het volgende:

[..]

hij is leuk!
Dank je Dat hoor ik nou graag van blonde dames

Familie is net de deur uit Twee succesvolle etentjes zijn weer achter de rug En nu de restjes van de calorie-rijke voedseldingen weg zien te werken....

Iemand zin in een "Help P. zijn vriezer leeg te maken"-avond Heb nog hazelnootijs, notenduo en citroensorbet-ijs in de aanbieding
pi_44753257
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dank je Dat hoor ik nou graag van blonde dames

Familie is net de deur uit Twee succesvolle etentjes zijn weer achter de rug En nu de restjes van de calorie-rijke voedseldingen weg zien te werken....

Iemand zin in een "Help P. zijn vriezer leeg te maken"-avond Heb nog hazelnootijs, notenduo en citroensorbet-ijs in de aanbieding
Succesvolle kook-kerst zo te horen

En euhhh ik kom niet..ben allang blij als ik mezelf weer toestemming geef om uiterst gezond te eten

-edit- zo...nu eerst maar aan het restje monchoutaart van gister zitten
pi_44753282
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Succesvolle kook-kerst zo te horen
Check, dubbelcheck etc. Met name gister was een groot succes Kreeg nog cadeautjes van mijn gasten Echt zo tof
quote:
En euhhh ik kom niet..ben allang blij als ik mezelf weer toestemming geef om uiterst gezond te eten
Flauw Dat hazelnootijs is echt ontzettend goed
quote:
-edit- zo...nu eerst maar aan het restje monchoutaart van gister zitten
Als je nou nog opschiet, dan heb ik nog ijs voor je

edit: beetje gezellige kerst gehad nog Of niet
pi_44753445
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Check, dubbelcheck etc. Met name gister was een groot succes Kreeg nog cadeautjes van mijn gasten Echt zo tof
[..]

Flauw Dat hazelnootijs is echt ontzettend goed
[..]

Als je nou nog opschiet, dan heb ik nog ijs voor je

edit: beetje gezellige kerst gehad nog Of niet
Haha, thanks maar even geen ijs voor mij...

Maar ja, de kerst is me reuze meegevallen. Thanks for asking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')