Hoe kan je een Diva nu het huis uit zetten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 04:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik had als programmamaker besloten om Natasia uit dgk te zetten, de volgende keer gooit ze dat glas kapot in het gezicht van Sylvia
En als NL nou een verwonding aan z'n hand had opgelopen toen ie dat wijnglas afwendde, dan was het ineens wél fysiek geweld geweest en had ze dgk moeten verlaten...
Mag je ook kiezen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:56 schreef demins het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie ik mee mag nemen...![]()
![]()
"You got it"quote:Op woensdag 27 december 2006 08:31 schreef PH52 het volgende:
1501 Gilbert O'Sullivan Matrimony
morgen luitjes![]()
1500 Dalida & Alain Delon Paroles, 't lijkt fok wel ( vroeger dan, niet dat uitgestorven DGK gebeuren )
Geen slecht idee, lijkt me, want van de beoogde massale samenzang is hier nog niet veel gekomen...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:31 schreef PH52 het volgende:
1372 Roy Orbison You got it
da's al een poosje geleden, hier verder dan maar, daar is nog wat te beleven![]()
Ga eens posten daar danquote:Op donderdag 28 december 2006 10:21 schreef demins het volgende:
[..]
Geen slecht idee, lijkt me, want van de beoogde massale samenzang is hier nog niet veel gekomen...![]()
Ja, gotferdegotfer, komen jullie nog, of zit ik alleen de eer van de SC hoog te houden daar ????quote:Op donderdag 28 december 2006 10:21 schreef demins het volgende:
[..]
Geen slecht idee, lijkt me, want van de beoogde massale samenzang is hier nog niet veel gekomen...![]()
Daar ben ik alquote:Op donderdag 28 december 2006 11:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, gotferdegotfer, komen jullie nog, of zit ik alleen de eer van de SC hoog te houden daar ????
![]()
Nou ben ik daar, maar ben jij nog hier? Of toch ook daar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier, ik bedoelde daar . .![]()
Jij ook Tamaartjequote:Op zondag 31 december 2006 20:39 schreef Tamaartje het volgende:
Ook al ben ik er de laaste dagen minder (lekker vakantie aan het houden)..
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling
(En pas op met vuurwerk!)![]()
Veel plezier vanavond en in het komende jaarquote:Op zondag 31 december 2006 20:39 schreef Tamaartje het volgende:
Ook al ben ik er de laaste dagen minder (lekker vakantie aan het houden)..
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling
(En pas op met vuurwerk!)![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:35 schreef Talitha het volgende:
Ik wens iedereen alle goeds voor het komende jaar.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |