41 wekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:30 schreef Homdeck het volgende:
deze heeft ontzettend lang op nummer 1 in de top 40 gestaan.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:34 schreef Terreros85 het volgende:
Tussen Corry en Henk nog een pareltje: Bee Gees. niet mijn favoriete, maar sowieso een groot zwak voor de Gibb-broertjes
ik lees net dat het geen eens nummer 1 is geweest. Hoogste positie was 5, maar wel 41 weken genoteerdquote:
Deze is ook niet mijn favo, alhoewel het toch bij hun goede gedeelte hoort, hun eind jaren 70/jaren 80 nummers vind ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:34 schreef Terreros85 het volgende:
Tussen Corry en Henk nog een pareltje: Bee Gees. niet mijn favoriete, maar sowieso een groot zwak voor de Gibb-broertjes
Jeugdsentiment hier. Vroeger thuis vaak een LP van de Bee Gees op en dan maar dansen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:34 schreef Terreros85 het volgende:
ik vind ze goed tot aan saturday night fever. nummers als massachusets en spicks and specks.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Deze is ook niet mijn favo, alhoewel het toch bij hun goede gedeelte hoort, hun eind jaren 70/jaren 80 nummers vind ik helemaal niks.
Ik zie dat dit al eind jaren 70 was, dan viel die periode dus wel mee. Dan was het toch alleen de jaren 80quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Deze is ook niet mijn favo, alhoewel het toch bij hun goede gedeelte hoort, hun eind jaren 70/jaren 80 nummers vind ik helemaal niks.
Idd, maar mijn favoriet is toch wel New York mining disaster 1941quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik vind ze goed tot aan saturday night fever. nummers als massachusets en spicks and specks.
Ik ken hem wel en ik vind hem wel goedquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:42 schreef Annemiek78 het volgende:
Geloof niet dat ik dit ken,
En geloof ook niet echt dat ik dit mooi vind..
Dat kan, en gelukkig maar... Anders zouden we wel een erg eentonige lijst krijgen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ken hem wel en ik vind hem wel goed![]()
Oh ja!quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, maar mijn favoriet is toch wel New York mining disaster 1941![]()
ik ga zeker voor de stones. 1 van mn favoriete stonesnummersquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga voor Simply Red
Idd slechte timingquote:
*sluit aan*quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Mexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicoooooooo![]()
Wat morgen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:14 schreef Neleos het volgende:
Morgen
Okee...sorry, blond he?quote:
Maar gelukkig draait de top 2000 wel doorquote:
Volgend uur is wel leuk, met Minnie Riperton en Spider Murphy Gangquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ga zo ook wel weer even meeluisteren, denk ik..maar aan de uurlijst te zien, hou ik nu nog even mn eigen muziek aan
Die hoge F die de broer van John Stamos net niet haaltquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah! Dat wordt de uithaal van Minnie meeblèren![]()
Echt een mooi nummertje om eventjes nostalgies depressief te wordenquote:
oeh die van minnie is best mooiquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgend uur is wel leuk, met Minnie Riperton en Spider Murphy Gang![]()
Is 1 keer klikken ook te vermoeiend?quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
kan de volgende uurlijst alvast gepost worden? Ik ben te lui om de site op te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |