Jaaaaaquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:22 schreef bosb het volgende:
Konden we nu maar gewoon even Brian bellen, en vertellen wat Ilona net allemaal gezegd heeft. Dat zou volgens mij voor een mooie oorlog zorgen.
Afterparty?? Bedoel je het geweldige spel van ilona en sylvia?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Bedoel, afterparty is toch al verkloot, dan maar oorlog![]()
Ik begin Huub steeds meer te mogen door dit soort opmerkingen......quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:23 schreef Missy_1974 het volgende:
huub tegen ilona: haal die tandpasta glimlach van je mond
geinig want soms zegt hij echt van die domme/beledigende opmerkingen die hij oprecht meent, maar die bv een ander zou denken ipv uitspreken
Ik ging er vanuit dat de meerderheid ging zeggen : "Ja daaagquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:25 schreef bosb het volgende:
[..]
Afterparty?? Bedoel je het geweldige spel van ilona en sylvia?
Waarin een van de opdrachten was: "haal wat te drinken voor je medespelers"
Ja, en ik hoopte dat syl en ilona dan boos zouden worden. Maar dit is nog veel beter..quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat de meerderheid ging zeggen : "Ja daaag, het is midden in de nacht, we gaan geen kerstquiz meer doen"
Ik ook, Ilona en Sylvia gingen boos naar bed en daardoor werd het toch nog gezelligquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja, en ik hoopte dat syl en ilona dan boos zouden worden. Maar dit is nog veel beter..
Ja, zij heeft dat heel erg.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:30 schreef Gigageil het volgende:
Ilona trekt met haar neus, met haar ogen, met haar mond, tja waarmee eigenlijk niet .....zouden dat zenuwetrekjes zijn ?![]()
![]()
volgens mij is hij alleen in het kantoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:33 schreef bosb het volgende:
Wel jammer dat we nu .nl niet kunnen volgen, ben benieuwd hoe hij zit te stoken.
Volgens mij was op dat moment ook de gemiddelde kerstavond afgelopen... Maar misschien dat idd de stripper de reden is geweestquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:33 schreef avonne het volgende:
nogmaals, frappant dat de hele vredige kerst avond geen user te zien s en dan opeens, huppakee, met stripper en confrontatie, is het weer lekker druk
Ik krijg medelijden met de gene straks aan de andere kant van de telefoon......die krijg me straks een shit over zich heen *grinzz*quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
Ilona steekt de ene peuk na de andere op....
die zit in z'n uppie in het kantoor toch volgens mij ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:33 schreef bosb het volgende:
Wel jammer dat we nu .nl niet kunnen volgen, ben benieuwd hoe hij zit te stoken.
Ow die had ik gemist, dan valt het mee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:37 schreef elsie het volgende:
[..]
die zit in z'n uppie in het kantoor toch volgens mij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |