tsja, volgens mij niet helemaal door de keuringscomissie van Radio2 gekomen. Had vurig gehoopt op Grace van Jeff Buckley..wat een nummer is datquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat blijf ik vreemd vinden. Ik had verwacht dat bijvoorbeeld Love Will Tear Us Apart er wil in zou staan, daar werd in ieder geval op FOK vrij veel op gestemd.
Democratie is schijnbaar ook niet allesquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar is dat wat het volk wil![]()
Die stond ook in mijn top 10 jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:42 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
tsja, volgens mij niet helemaal door de keuringscomissie van Radio2 gekomen. Had vurig gehoopt op Grace van Jeff Buckley..wat een nummer is dat![]()
The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voterquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Democratie is schijnbaar ook niet alles![]()
Nee, maar die staat helaas wel in de lijst.quote:
The best argument against democracy is a five minute look at the top 2000quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter
Die ouwe Churchill had het wel bij het rechte eind.
Dat hele album isquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:42 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
tsja, volgens mij niet helemaal door de keuringscomissie van Radio2 gekomen. Had vurig gehoopt op Grace van Jeff Buckley..wat een nummer is dat![]()
Langer dan jij zonder slaap kuntquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoeveel dagen duurt die top 2000 dan?![]()
![]()
Ken ik niet eens... wat is dat in godsnaamquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
381 Neet oet Lottum - Hald mich es vas
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat irritatie momenten:
1855.Jan Smit - Als de morgne is gekomen![]()
1804 Henk Wijngaard - Met de vlam in de pijp![]()
1063 F Bauer & M Weber - De regenboog![]()
362 F Bauer - Heb je even voor mij![]()
1025 M COverato & Ali B - Wat zou je doen![]()
381 Neet oet Lottum - Hald mich es vas![]()
Ik dacht dat het Duits wasquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jah heel Limburg heeft gestemd, lokale band, Hans Smit kende ze ook niet vorig jaar
wel iets ja, maar niet iets positiefs.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hoewel Heb je even voor mij, wel een soort van iets heeft.![]()
Ik vind hem ook een zingende Ivo Niehequote:Op dinsdag 26 december 2006 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Julio Bah, en die gast heeft nog meer nrs in de lijst gekregen ook dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |