SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vivre
TE MOOI! Wat een mooi idee! Mus-kus-ratquote:
Doet me denken aan dezequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:01 schreef Remqo het volgende:
Er zitten weer een paar leuke tussen, Niesbui vind ik leuk gevonden
En de tekenstijl van Lyr vind ik leuk
Wolkenkrabber
afbeelding
Dank je.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
TE MOOI! Wat een mooi idee! Mus-kus-rat
Die is echt mooi ja! Die tegenspartelende mus ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
TE MOOI! Wat een mooi idee! Mus-kus-rat
Goed, dan speciaal voor jou, ter leedvermaak over mijn slechte tekenkunsten en totale ongeïnspireerdheid en onoriginaliteit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal geen leedvermaak! Ziet er leuk uit man!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Goed, dan speciaal voor jou, ter leedvermaak over mijn slechte tekenkunsten en totale ongeïnspireerdheid en onoriginaliteit:
[afbeelding]
Triangel
Oorspronkelijk gebruik je het als een dier in de vleugel is geraakt en hem daardoor niet meer goed kan gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:36 schreef Agiath het volgende:
Wat is een vleugellam eigenlijk?
Jazeker. Leuke.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:54 schreef Ambo het volgende:
[afbeelding]
steelpan
tis alleen niet helemaal duidelijk een pan, maar goed, jullie snappen de strekking
Voor de goede orde: de paint snapte ik al, alleen de woordspeling op het bordje wat later.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef Lyr het volgende:Ik zie nu trouwens pas de woordspeling bij het vervoer. Zoeen lollerpeent.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:35 schreef Lyr het volgende:
[..]
Jazeker. Leuke.
[..]
Voor de goede orde: de paint snapte ik al, alleen de woordspeling op het bordje wat later.
[afbeelding]
Kruisvaarder
feitelijk weer een vleugellam...quote:
Vet!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:59 schreef Ambo het volgende:
opslagtank
pleuris, dit was nog moeilijker te painten dan ik dacht..
[afbeelding]
Lol ik zie het nu ook pasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:35 schreef Lyr het volgende:
[..]
Voor de goede orde: de paint snapte ik al, alleen de woordspeling op het bordje wat later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |