Denk er hetzelfde over hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben ik de enige die Ilona hoog in het lijstje heeft staan?![]()
Ik vind het een naaistreek van Netty. Dan had ze ook Nena een lesje moeten lezen voor de manier waarop ze Brian gebruikt. En meerdere dingen, want dat valse mens zit continue op internet, dus ze ziet toch alles?
Ze zal nu ook wel weer met een laptop in de auto zitten.
Ze is bijna zo vals als Albert Verlinden .....quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb d'r absoluut niet hoog op de lijst staan. Vind het een saai zeikwijf.
Ik zou het ontoelaatbaar vinden als ze mijn moeder voor hun karretje zouden willen laten spannen en ik zou pisnijdig op haar worden dat ze het heeft toegestaan!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zal op zijn beurt ook wel weer gaan zeiken tegen de redactie. Dat ze zijn moeder hiervoor hebben gebruikt![]()
![]()
nee, maar hier is ze wel zwak.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben ik de enige die Ilona hoog in het lijstje heeft staan?![]()
Graag ! Maar ik hoop niet dat ze zich weg laat stemmen. Ik wil nog wel een nieuwe bewoner voor haar in de plaatsquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:07 schreef Day het volgende:
Hoe kan iemand zo in denial zijn?!
Nou schat, dan rot je toch op?
dat van Bart en NL had michel al gezien en doorgeluld aan ilona, ilona heeft zelfs brieven gehad met deze info, nu wordt de bal teruggekaatst en is ze ineens niet meer zo sterk als ze dacht te zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk er hetzelfde over hoor.
Ze heeft toch ook NL en Bart gezien op de streams.
Je ziet al wie er bij haar boven aan staan.
Precies!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:08 schreef Leandra het volgende:
Ilona: "ook al kijk je op internet, als je hier zit is het toch heel anders en dan had ze daar even over na moeten denken, concreet"
Goeiemorgen Ilona...... op internet kijk je live mee hoor... maar natuurlijk, degene die naast je zit vat een opmerking als "ze heeft haar zaak verkocht en zal dus wel centen hebben" uiteraard heel anders op dan iemand die mee zit te kijken op de streams![]()
Ben bang van wel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Graag ! Maar ik hoop niet dat ze zich weg laat stemmen. Ik wil nog wel een nieuwe bewoner voor haar in de plaats![]()
Ja ze had meteen opheldering kunnen vragen over of Brian het geld destijds terecht voor haar heeft opgeëist!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, maar hier is ze wel zwak.
Over het algemeen houdt ze haar hoofd koel, maar hier zou ze ook moeten kunnen zeggen "whatever"
Was het niet zo dat mensen zich niet weg mochten laten stemmen ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang van wel.
NL glundert al die gaat nog wel olie op het vuur gooien.
Alleen jammer dat Huub dan minder sterk komt te staan.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:11 schreef Day het volgende:
Ok, nu serieus.
DGK-redactie, draaien die band!
Bedoel Ilona wil toch al weg. Laat dan die band maar zien ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Laat haar de waarheid maar eens zien![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:14 schreef bosb het volgende:
Ilona hoeft niet meer..
Hij is gewoon dom, en snapt niet echt wat er aan de hand is. Dan kan hij ook niks vertellenquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef Day het volgende:
Michel moet z'n mond houden als hij komt?!
Nu liegt ze weer! Die gozer houdt echt z'n klep niet!
Maar dan wel de HELE waarheid. Niet alleen de uitspraak van Ilona. Dan ook al die beelden waar player Brian zijn arme moeder erbij haalt. Dan pas geef je een objectief beeld.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Laat haar de waarheid maar eens zien![]()
hij zei toch: bevallige?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:17 schreef bosb het volgende:
hmmz huub noemt de moeder van Brian, een afvallige Almeerse..... Dat zullen een aantal mensen ook leuk vinden om te horen.
tja, ik vond huub best leuk worden, nu keldert ie weerquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:17 schreef bosb het volgende:
hmmz huub noemt de moeder van Brian, een afvallige Almeerse..... Dat zullen een aantal mensen ook leuk vinden om te horen.
En als we dan toch filmpjes aan het uitzenden zijn, laat dit dan ook ff zien aan Brian (en de rest)quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef bosb het volgende:
[..]
Kan ook, nu noemde hij haar iig een malle tikgeit....
nou idd zat ik ook gelijk te denken ...die Michel klept alles door maar goed het is nu niet in haar voordeel natuurlijk dus nu mag het ineens niet in haar ogen....quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef Day het volgende:
Michel moet z'n mond houden als hij komt?!
Nu liegt ze weer! Die gozer houdt echt z'n klep niet!
Stephan wilde toch ook weg.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Was het niet zo dat mensen zich niet weg mochten laten stemmen ?![]()
True, maar die heeft redelijk onopvallend gedaan. Maar als je nu gaat lopen roepen dat je naar huis wilt en opeens gaat iedereen op Ilona stemmen, terwijl die eigenlijk niet in de picture was voor deze stemronde, dan zijn conclusies makkelijk te maken natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |