quote:
Op maandag 25 december 2006 20:26 schreef Marrije het volgende:[..]
Oh wat erg, ik zie nu pas dat ik leiden heb geschreven ipv lijden.
Ik begrijp jouw standpunt wel, maar die andere ook. BJZ heeft afgelopen maanden al dermate gefaald dat ik daar niet blind op vertrouw (bv een kind meegeven -onder toezicht, terwijl de moeder heeft gezegd dat ze zelfmoord wil plegen en vervolgens tijdens het eerstvolgende bezoek het kind vermoordt).
Ik vertrouw ook zeker niet blind op BJZ
Het is moeilijk om eenduidig te bepalen hoe iemand een goede ouder is, maar een gevoel van zekerheid en geborgenheid moet je je kids zeker kunnen en willen geven en daarin slaat Natasia m.i. de plank volledig mis.
Nathanael is een gescheiden vader, zijn kind is bij de moeder...vind ik nog een ander verhaal omdat er wel vaker vaders veel werken en kind alleen in de gestolen uurtjes ziet.
Maar een moeder die voor een rijbewijs, buikwandcorrectie, borstoperatie en een opleiding de kids de rug toekeert...en ze vervolgens bij een tante achterlaat...ik kan daar met mijn boerenverstand niet bij.
Alle bovengenoemde doelen die Natasia in dat huis kan behalen kan ze ook in een paar jaar tijd irl realiseren in de nabijheid van haar kids die haar nodig hebben.
Het moederschap matcht niet lekker met zo'n megagrote ego, dat mag inmiddels duidelijk zijn.
Ondertussen begrijp ik wel heel goed dat ze het programma leuk vindt, de doelen graag wil behalen, ze doet er ook erg haar best voor, ze heeft meer power dan menig ander in het huis, maar ik vind eigenbelang te allen tijde ondergeschikt aan het belang vd kids.