Ok, maar dit was persoonlijk tegen haar komst in het huis.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben ik de enige die Ilona hoog in het lijstje heeft staan?![]()
Ik vind het een naaistreek van Netty. Dan had ze ook Nena een lesje moeten lezen voor de manier waarop ze Brian gebruikt. En meerdere dingen, want dat valse mens zit continue op internet, dus ze ziet toch alles?
Ze zal nu ook wel weer met een laptop in de auto zitten.
Heb d'r absoluut niet hoog op de lijst staan. Vind het een saai zeikwijf.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind het een naaistreek van Netty. Dan had ze ook Nena een lesje moeten lezen voor de manier waarop ze Brian gebruikt. En meerdere dingen, want dat valse mens zit continue op internet, dus ze ziet toch alles?
Persoonlijk vind ik Ilona 3 keer nix:quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denk er hetzelfde over hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is bijna zo vals als Albert Verlinden .....quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb d'r absoluut niet hoog op de lijst staan. Vind het een saai zeikwijf.
Ik zou het ontoelaatbaar vinden als ze mijn moeder voor hun karretje zouden willen laten spannen en ik zou pisnijdig op haar worden dat ze het heeft toegestaan!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zal op zijn beurt ook wel weer gaan zeiken tegen de redactie. Dat ze zijn moeder hiervoor hebben gebruikt![]()
![]()
nee, maar hier is ze wel zwak.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Graag ! Maar ik hoop niet dat ze zich weg laat stemmen. Ik wil nog wel een nieuwe bewoner voor haar in de plaatsquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:07 schreef Day het volgende:
Hoe kan iemand zo in denial zijn?!
Nou schat, dan rot je toch op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |