Alleen Mii's die in je zaal zitten, niet van je plein toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:58 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
En volgens mij worden ze ook gebruikt in de teams bij wii sports![]()
Kan je nou online multiplayen met VC? Mij lijkt het zo tof om Super Bomberman 4/5 weer te kunnen spelen maar dan online. (probleem is dat Super Bomberman 4/5 Japan-Only is)quote:Op woensdag 27 december 2006 10:53 schreef _petjan het volgende:
Net Bomberman '93 gedownload. Dat spel is zo vet.
VC For the win?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:37 schreef =HellFire= het volgende:
Ik wil trouwens nieuwe games. Op Zelda na dan (mind you: ben overigens geen Zelda-fan), zijn er eigenlijk helemaal geen leuke games. Hopelijk is het gauw januari!
Net als bij de Xbox 360 is het nogal schrijnend dat je met VC-games meer fun hebt dan met fullblown (launch)titels.quote:
Pff kun je net zo goed rayman of wii sports spelen.. dat klote bundeltje met mini-gamesquote:Op woensdag 27 december 2006 11:37 schreef linebear het volgende:
12 januari komt wario toch !?
classic controller gereserveerd, nu eff geld krijgenquote:Op woensdag 27 december 2006 11:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Net als bij de Xbox 360 is het nogal schrijnend dat je met VC-games meer fun hebt dan met fullblown (launch)titels.
Maarja, vandaag maar es een Classic Controller + Wii Points kaartjesding kopen.
ik hoef Wario ook niet hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 11:46 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Pff kun je net zo goed rayman of wii sports spelen.. dat klote bundeltje met mini-games!!
Rayman word echt steeds toffer naarmate je het spel speeltquote:Op woensdag 27 december 2006 11:46 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Pff kun je net zo goed rayman of wii sports spelen.. dat klote bundeltje met mini-games!!
Die spellen zijn zóóóóóóóóóóó anders....quote:Op woensdag 27 december 2006 11:46 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 27 december 2006 12:22 schreef twetwe het volgende:
Gister familie bij ons, nja neefje van 6 en 4 even de wii uitproberen. Nja neefje van 6 ging echt hard meedoen met dat tennis, ineens schiet die afstandsbediening uit z'n hand, dik hard tegen de tv, via de tv tegen de muur en via de muur in de kerstboomAfstandsbediening nog helemaal heel
![]()
Wie zegt dat er niet een mailorder systeem direct aan gekoppeld wordt waardoor je door een aangekocht bedrijf van nintendo gewoon eten thuis krijgt wat je gemaakt had.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef mrdjey het volgende:
kan je net zo goed zelf koken lijkt me, heb je daarna nog wat te eten ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
In een cooking spel heb je wel oneindig ingrediënten.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef mrdjey het volgende:
kan je net zo goed zelf koken lijkt me, heb je daarna nog wat te eten ook.
Ik nog nietquote:Op woensdag 27 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand (de mensen die ze via nintendo besteld hebben) de verbeterde polsbandjes eigenlijk al binnen? Ik heb zelf nog niks ontvangen.
kanker fanboy.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:27 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
In een cooking spel heb je wel oneindig ingrediënten.
Stumperquote:Op woensdag 27 december 2006 13:53 schreef _petjan het volgende:
kanker fanboy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Kill_em_all op 27-12-2006 14:30:52 ]Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
Nee nog niet, tenminste voor zover ik weet, kan best zijn dat ze onder hand op me liggen te wachten.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand (de mensen die ze via nintendo besteld hebben) de verbeterde polsbandjes eigenlijk al binnen? Ik heb zelf nog niks ontvangen.
Grrr, gebruik anders gewoon even de spoiler tags.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:58 schreef Kill_em_all het volgende:
*** Spoiler ***
Vandaar dat jij de enige met dat probleem bent :pquote:Op woensdag 27 december 2006 13:58 schreef Kill_em_all het volgende:
blaat
beste kill_em_allquote:
Ik had ze vrijdag of zaterdag (voor de kerst in iedergeval) binnen.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
Want het is mijn schuld dat link niet naar die hendel wil springen zoals in het spel zou moeten gebeuren?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vandaar dat jij de enige met dat probleem bent :p
Je zuigt gewoon
De nieuwe is dikker.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:33 schreef kula het volgende:
Hoe zie je het verschil ook alweer tussen de 'slechte' en de nieuwe ?
bij mij niet (volgens mij) en ik heb m later gekocht als jijquote:Op woensdag 27 december 2006 13:53 schreef FJD het volgende:
Ze zitten tegenwoordig ook al bij de recentere WiisBij m'n huidige Wii heb ik nml. de dikke bandjes.
hahaha zat ik ook ff te kutten mja. je kijkt gewoon niet goed.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Want het is mijn schuld dat link niet naar die hendel wil springen zoals in het spel zou moeten gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
ik zie op de plaatjes geen dikte verschil met die van mij.. althans die van mij lijken op die dunne... maar ik denk dat ik die dikke hebquote:Op woensdag 27 december 2006 14:41 schreef _GdR_ het volgende:
had btw zaterdag mn nieuwe koortjes binnen met de post.
8 stuks
maar ze zijn volgens mij precies t zelfde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |