Kun je dat niet tussen spoiler tags zetten ofzo.. ik heb het spel nog niet weten te bemachtigen.quote:Op maandag 25 december 2006 20:19 schreef DerBolle het volgende:
hey ff vraagje, bij zelda na eerste dungeon (met die apen) komt epona niet als ik liedje blaas, moet ik dus hyrule field lopend over of moet ik dat beest ergens vinden?
kan je die ook met de cube controller spelen?quote:Op maandag 25 december 2006 20:36 schreef _petjan het volgende:
Ik wacht nog steeds op streetfighter.
denk niet dt dat lekker speelt eikquote:Op maandag 25 december 2006 20:39 schreef Jesse- het volgende:
[..]
kan je die ook met de cube controller spelen?
of het lekker speelt is een tweede, het scheelt me wel 2 classic controllers kopenquote:Op maandag 25 december 2006 20:52 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
denk niet dt dat lekker speelt eik
oh ja en voor in de op
Kabuto_Raiger 8191 2572 1914 9356
Microgamesquote:Op maandag 25 december 2006 20:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WARIO WARE IS MINIGAMES! MEER NIET MENSEN!!!
nou tis jouw keuzequote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef Jesse- het volgende:
[..]
of het lekker speelt is een tweede, het scheelt me wel 2 classic controllers kopen
De media markt is morgen open?quote:Op maandag 25 december 2006 21:04 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Welke winkels zijn er morgen open naast de Media Markt?
Ik wil nog ff een 2e remote halen om met de familie te Wii Sporten![]()
jah, aldus mediamarkt.nlquote:
maar nou weet ik nog steeds niet of het kanquote:Op maandag 25 december 2006 21:06 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
nou tis jouw keuze
ik heb mijn advies gegeven in elk geval
Utrecht nietquote:Op maandag 25 december 2006 21:09 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
jah, aldus mediamarkt.nl
Vestiging Breda.
quote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef tonks het volgende:
Net even met Wiisaber op mijn mac gekloot
Ik houd niet eens van star warsquote:Op maandag 25 december 2006 21:26 schreef disjfa het volgende:
[..]En ik dacht dat ik een star wars nerd was, maar je hebt me met mijlen ingehaalt
Ah sehr geil jaquote:
Wii play is zo gay. het is zelfs die 10 euro niet waar. Echt alle minigames zijn kut.quote:Op maandag 25 december 2006 21:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hmm even kijken of Mediamarkt Den Haag of Rijswijk open is. Wil graag Wii Play en een Nunchuck en Big Ben WiFi USB Dongle hebben
Dan kan je beter WarioWare kopen dat zijn ook mini gamesquote:Op maandag 25 december 2006 21:49 schreef _petjan het volgende:
[..]
Wii play is zo gay. het is zelfs die 10 euro niet waar. Echt alle minigames zijn kut.
Niet te vergelijken imo.quote:Op maandag 25 december 2006 21:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan kan je beter WarioWare kopen dat zijn ook mini games
denk het wel, en waarschijnlijk wat games die mij niet aanstaan ook,. ik had hem voornamelijk voor die mario/kart zelda en eerder genoemde hardware gekochtquote:Op zondag 24 december 2006 18:33 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Doe je de cube nog weg, dus de body + voeding?
Hoef denk ik alleen de cubequote:Op maandag 25 december 2006 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
denk het wel, en waarschijnlijk wat games die mij niet aanstaan ook,. ik had hem voornamelijk voor die mario/kart zelda en eerder genoemde hardware gekocht
Ik geef t op met mensen toevoegen, tot nu toe nog maar 3 man die me wederzijds toegevoegd hebbenquote:Op maandag 25 december 2006 16:14 schreef RipCore het volgende:
Volgens mij ben ik (als ik eenmaal dat ding weer online krijg) een half u bezig met het invoeren van die gare codes..Alles voor wat Mii's!
Ik heb je toegevoegdquote:Op maandag 25 december 2006 22:50 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik geef t op met mensen toevoegen, tot nu toe nog maar 3 man die me wederzijds toegevoegd hebbenwaste of time
Kan me er iets bij voorstellen als je 10+ uur Wii Boxing speelt.quote:Op maandag 25 december 2006 23:06 schreef floppie86 het volgende:
tvp
ben ik de enige die gewoon spierpijn heeft na een dag gamen?
was altijd al zo toch?quote:Op maandag 25 december 2006 20:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WARIO WARE IS MINIGAMES! MEER NIET MENSEN!!!
Een vriend van mij wii-bokst met enkel en pols gewichten + een 15 kilo rugzakquote:Op maandag 25 december 2006 23:06 schreef floppie86 het volgende:
tvp
ben ik de enige die gewoon spierpijn heeft na een dag gamen?
als je 2 thee lichtjes meeneemt naar je pa en die op de tv zet, dan doet je Wii het PRIMA!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:15 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Menschen,
Ik ben van plan morgen mn Wii mee te nemen naar mn Pa.
Maar die Sensor bar zit dus vastgeplakt aan de TV bij mn Ma.
Verstandig om 'm alsnog mee te nemen oder nicht?
Wtf? Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:20 schreef remcheese het volgende:
[..]
als je 2 thee lichtjes meeneemt naar je pa en die op de tv zet, dan doet je Wii het PRIMA!
(en als je t niet gelooft, trek de sensorbaraansluiting achter uit de wii, zet 2 lichtjes op de tv en probeer t maar)
btw : tijd om te gaan liggen (kan ik mooi morgenochtend nog ff wii-en voor de family komt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |