Ben je nu zo boos omdat je geen wii hebt?quote:Op maandag 25 december 2006 17:49 schreef Wii-Style het volgende:
Wat wordt ik er strontziek van dat mensen doen alsof WarioWare gewoon wat minigames zijn en verder niks bijzonders, alsof het vergelijkbaar is met Wii Play ofRayman Raving Rabbids
.
Vuilekutpaupers, ik
kots
op jullie
quote:Op maandag 25 december 2006 18:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben je nu zo boos omdat je geen wii hebt?
Ik heb ook gewoon een beeldbuis tv, maar het verschil is best wel erg groot, alles is scherper.quote:Op maandag 25 december 2006 18:17 schreef tonks het volgende:
Is die RGB-kabel een aanrader voor elk tvtoestel? Ik heb gewoon een normaal crt philips ding
Jij ook fijne feestdagenquote:Op maandag 25 december 2006 17:49 schreef Wii-Style het volgende:
Wat wordt ik er strontziek van dat mensen doen alsof WarioWare gewoon wat minigames zijn en verder niks bijzonders, alsof het vergelijkbaar is met Wii Play ofRayman Raving Rabbids
.
Vuilekutpaupers, ik
kots
op jullie
* WyriHaximus pakt de popcorn en wacht op het losbarstende geweldquote:Op maandag 25 december 2006 19:41 schreef Chuphinh het volgende:
Hey wisten jullie dat Wario gewoon mini-games zijn. Zo à la Rayman & Wii Play. Daar past die wel in het rijtje.
tvp
wario ware is toch een spelletje met mini games, net als rayman en wii play.quote:Op maandag 25 december 2006 19:42 schreef tonks het volgende:
Ja ik zoek nog meer spelletjes met mini games? Ik ken rayman wii sport en wii play en wario ware al. Iemand nog een idee?
Ja in principe zijn het gewoon een paar mini games.. meer niet.quote:Op maandag 25 december 2006 19:47 schreef PastoorPeter het volgende:
Wario Ware heeft me eigenlijk nooit getrokken...
Is het vermakelijk?
Heb je wii play en rayman wii gespeeld? Tis ongeveer hetzelfde. Minigames en verder niks.quote:Op maandag 25 december 2006 19:47 schreef PastoorPeter het volgende:
Wario Ware heeft me eigenlijk nooit getrokken...
Is het vermakelijk?
Als ik bij zuiderpark bestel en ik heb het nog steeds niet, dan kan zuiderpark er wat aan doen ja.quote:Op maandag 25 december 2006 15:13 schreef SHOOOTO het volgende:
LOL, alsof Zuiderpark er iets aan kan doen. Ik ken die webshop ook, die Hans heeft soms wel goede aanbiedingen!
Kun je dat niet tussen spoiler tags zetten ofzo.. ik heb het spel nog niet weten te bemachtigen.quote:Op maandag 25 december 2006 20:19 schreef DerBolle het volgende:
hey ff vraagje, bij zelda na eerste dungeon (met die apen) komt epona niet als ik liedje blaas, moet ik dus hyrule field lopend over of moet ik dat beest ergens vinden?
kan je die ook met de cube controller spelen?quote:Op maandag 25 december 2006 20:36 schreef _petjan het volgende:
Ik wacht nog steeds op streetfighter.
denk niet dt dat lekker speelt eikquote:Op maandag 25 december 2006 20:39 schreef Jesse- het volgende:
[..]
kan je die ook met de cube controller spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |