Ik nog nietquote:Op woensdag 27 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand (de mensen die ze via nintendo besteld hebben) de verbeterde polsbandjes eigenlijk al binnen? Ik heb zelf nog niks ontvangen.
kanker fanboy.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:27 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
In een cooking spel heb je wel oneindig ingrediėnten.
Stumperquote:Op woensdag 27 december 2006 13:53 schreef _petjan het volgende:
kanker fanboy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Kill_em_all op 27-12-2006 14:30:52 ]Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
Nee nog niet, tenminste voor zover ik weet, kan best zijn dat ze onder hand op me liggen te wachten.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand (de mensen die ze via nintendo besteld hebben) de verbeterde polsbandjes eigenlijk al binnen? Ik heb zelf nog niks ontvangen.
Grrr, gebruik anders gewoon even de spoiler tags.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:58 schreef Kill_em_all het volgende:
*** Spoiler ***
Vandaar dat jij de enige met dat probleem bent :pquote:Op woensdag 27 december 2006 13:58 schreef Kill_em_all het volgende:
blaat
beste kill_em_allquote:
Ik had ze vrijdag of zaterdag (voor de kerst in iedergeval) binnen.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
Want het is mijn schuld dat link niet naar die hendel wil springen zoals in het spel zou moeten gebeuren?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vandaar dat jij de enige met dat probleem bent :p
Je zuigt gewoon
De nieuwe is dikker.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:33 schreef kula het volgende:
Hoe zie je het verschil ook alweer tussen de 'slechte' en de nieuwe ?
bij mij niet (volgens mij) en ik heb m later gekocht als jijquote:Op woensdag 27 december 2006 13:53 schreef FJD het volgende:
Ze zitten tegenwoordig ook al bij de recentere WiisBij m'n huidige Wii heb ik nml. de dikke bandjes.
hahaha zat ik ook ff te kutten mja. je kijkt gewoon niet goed.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Want het is mijn schuld dat link niet naar die hendel wil springen zoals in het spel zou moeten gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
ik zie op de plaatjes geen dikte verschil met die van mij.. althans die van mij lijken op die dunne... maar ik denk dat ik die dikke hebquote:Op woensdag 27 december 2006 14:41 schreef _GdR_ het volgende:
had btw zaterdag mn nieuwe koortjes binnen met de post.
8 stuks
maar ze zijn volgens mij precies t zelfde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |