Of je zet http://www.zwartekat.nl/ bij je favorieten neer, en kijk je daar telkens of er nog cabaret op televisie komt.quote:Op zondag 31 december 2006 19:02 schreef Piles het volgende:
Hulde voor het maken van dit lijstje
Kun je dit niet voor heel het jaar doen![]()
Ik ben Buup niet, maar het antwoord is ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:57 schreef Tokay het volgende:
Buup, die Najib Amhali-uitzending, is dat die met 'neef Lonny' en dat slechtzittende gebitje?
Dank je -Mo-quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben Buup niet, maar het antwoord is ja.
Mo uit zwolle !!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben Buup niet, maar het antwoord is ja.
Ik ben nooit weggeweest schat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mo uit zwolle !!![]()
Weer helemaal terug ?
imberrquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest schat.
Maar ik post niet meer zoveel als die ene dwaze zomer.
Ik kon niet wachten, had hem een tijdje geleden al gekocht op DVD. Zeker een aanrader.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:19 schreef Bupatih het volgende:
Schoppie-joppie! [afbeelding]
Straks om 20:25 Youp op 1.
Deze show is vorig jaar(2 jaar terug?) anders ook al geweest.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:45 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik kon niet wachten, had hem een tijdje geleden al gekocht op DVD. Zeker een aanrader.![]()
Oh, bijna vergeten!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:04 schreef Nepthys het volgende:
en om 22.20 Ajuinen en Look op Nederland 3
Ook maar even kijken gaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:04 schreef Nepthys het volgende:
en om 22.20 Ajuinen en Look op Nederland 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |