Dan gaat Theo je morgen wegblazen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:31 schreef Biene het volgende:
Morgen theo, ik ben benieuwd! Javier was vanavond super!![]()
Herhaling van een herhaling geloof ik al...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Is Najib Amhali met 'Most wanted' z'n meest recente show die wordt uitgezonden of een herhaling van een eerder uitgezonden voorstelling?
Most wanted is wel zijn nieuwste show, maar al wel een keer uitgezonden op tv. En hij speelt nog met deze show in de theaters tot juni 2007.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Is Najib Amhali met 'Most wanted' z'n meest recente show die wordt uitgezonden of een herhaling van een eerder uitgezonden voorstelling?
Het is zijn meest recente show (als je de naderende try-outs van z'n nieuwste voorstelling niet meerekentquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Toch maar even kijken gaan of ik hem al gezien heb.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:39 schreef Biene het volgende:
Most wanted is wel zijn nieuwste show, maar al wel een keer uitgezonden op tv. En hij speelt nog met deze show in de theaters tot juni 2007.
Dat is erg gemakkelijk deze topic..Heerlijk om naar Youp te kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:21 schreef Richardfun het volgende:
Oh, maar dit is een handig topic. Sowieso Youp kijken volgende week
Och, zolang Lebbis het aantal decibels wat hij uitspuwt een béétje fatsoenlijk houdt zijn ze goed te doen.quote:
Ik las in de trouw dat ze een stuk rustiger waren!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, zolang Lebbis het aantal decibels wat hij uitspuwt een béétje fatsoenlijk houdt zijn ze goed te doen.
Da's al twee jaar zo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:32 schreef koenimex het volgende:
Wist niet dat er een speciaal topic over was.
Hoop dat die niet net zo grappig is als Najib, daar rollen de tranen ook over mijn wangen, maar om andere redenen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef melonovy het volgende:
Roue Verveer is echt heel grappig, hij is de beste vriend van Najib Amhali en zijn stijl is ook wel vergelijkbaar met die van Najib, stukje zelfspot, veel grappen over cultuur, vrouwen, maar ook een serieuze boodschap erin. Ik ben naar 1 van zijn voorstellingen geweest, de tranen rolden over mijn wangen, echt gelachen! Dus even een aanradertje, hij is nog niet zo bekend, maar wel leuk!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |