Niet letterlijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe letterlijk jullie 'Premier League' bedoelen bij vraag 41.
Aardig wat jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef Beschouw het volgende:
Zijn er al veel inzendingen?
?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:
Laatste dag voor het insturen van de quiz.
Is mijn oplossing binnengekomen? Heb hem vorige week opgestuurd toen Fok! een aantal keren zeer langzaam was en soms zelfs plat lag.quote:Deadline
Ongetwijfeld op de vragen na het meest belangrijke onderdeel van de hele Quiz. De deadline.
Alles moet ingeleverd zijn voor 2 Januari 2007, 23:59.
Je hebt gelijk volgens mij. Toch heeft bijna iedereen die vraag wel goed, dus niet zo erg dat de vraag niet duidelijk wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:17 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro is eens een weekje op vakantie, gaan ze dit doen
trouwens wel een leuke quiz![]()
al snap ik de vraagstelling van vraag 29 niet helemaal, moet dat niet 3 gele zijn ?
(inzendingen kunnen toch niet meer !)
Ja, ik dan dus niet. Als er drie gele stond, had ik em uiteraard wel gewetenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt gelijk volgens mij. Toch heeft bijna iedereen die vraag wel goed, dus niet zo erg dat de vraag niet duidelijk was. En het nummer van DiTo wordt nooit meer gebruikt, ook niet door een andere speler.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef RayMania het volgende:
Je hebt gelijk volgens mij. Toch heeft bijna iedereen die vraag wel goed, dus niet zo erg dat de vraag niet duidelijk was.
Als FCU dan thuis speelt staat hij toch bij FCU in/op het veldquote:En het nummer van DiTo wordt nooit meer gebruikt bij FC Utrecht, maar natuurlijk wel bij de tegenstander.
Ja, sjonge, zo kun je elke vraag wel compleet ontleden om iets te vinden om je vraagtekens bij te zetten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
Als FCU dan thuis speelt staat hij toch bij FCU in/op het veld![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, sjonge, zo kun je elke vraag wel compleet ontleden om iets te vinden om je vraagtekens bij te zetten.
Ik vind de vraag duidelijk genoeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |