En dat een beetje bijdehand gaan doen met 'he lullo' en zo, en mij 's avonds opbellen vanuit zo'n dinges-kantoortje om me over m'n verzekering te vragen en zo.
Maar het ergst zijn die wijfen nog, van die Sonja Barends zonder face-lift in d'r jonge jaren. Van die bakvissen die geilen op dikke buiken en liters goedkoop bier zuipende scholieren, en dan met ze allen in een mantelpakje van mamma staan, maar hun dikke kont spat er bijna uit.
Om maar niet te zwijgen over die make-up loze gezichten met dat haar in een staart, en dan een polo met strepen aan met geel en wit en blauw....brrrr.
En bijdehand dat ze zijn: "Ja Marlies, Evelien heeft tegen Willem-Paul gezegd dat hij niet zo moet zeuren over dat geneuk in z'n huis en zo. Ik vind het een schande, da's toch niet correct?"
Sinds ik afgestudeerd ben (en da's al sinds juni) sla ik zo nu en dan er wel eens eentje, gewoon in de studentenkroeg, of in de supermarkt of bij de snackbar, gewoon omdat ze het verdienen.
Brrr....
Vooral die dispuut-typetjes zijn om te
Een gezamenlijke hersencel die ze om de beurt met elkaar delen!
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 17:52 schreef X-Ray het volgende:
Sinds ik afgestudeerd ben (en da's al sinds juni) sla ik zo nu en dan er wel eens eentje, gewoon in de studentenkroeg, of in de supermarkt of bij de snackbar, gewoon omdat ze het verdienen.
GO!
quote:Ja, en dan allemaal leuk dezelfde fleece trui aan met een of andere loze kreet erop! Da's lachen man...en de rest van de wereld is dan zogenaamd burgerlijk...weet je wat ik burgerlijk vind? Juist ja, met z'n allen met dezelfde fleece-trui gaan lopen!
Op woensdag 16 januari 2002 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Gelijk heb je voorVooral die dispuut-typetjes zijn om te
quote:Wat is er mis met een make-uploos gezicht?
Om maar niet te zwijgen over die make-up loze gezichten met dat haar in een staart, en dan een polo met strepen aan met geel en wit en blauw....brrrr.
quote:Jij slaat nogal graag he?
quote:Laat me raden: drs. Communicatiewetenschappen aan de UvA?
quote:en gelijk heb je.. rammen die bierbuiken die brallen...
Ja, daar kan ik me nou kwaad om maken.
Van die bij moeders wonende Polo-dragende dikzakken die wel eventjes denken te vertellen hoe alles in mekaar zit, maar ondertussen nog niet eens belasting betalen!En dat een beetje bijdehand gaan doen met 'he lullo' en zo, en mij 's avonds opbellen vanuit zo'n dinges-kantoortje om me over m'n verzekering te vragen en zo.
Maar het ergst zijn die wijfen nog, van die Sonja Barends zonder face-lift in d'r jonge jaren. Van die bakvissen die geilen op dikke buiken en liters goedkoop bier zuipende scholieren, en dan met ze allen in een mantelpakje van mamma staan, maar hun dikke kont spat er bijna uit.
En bijdehand dat ze zijn: "Ja Marlies, Evelien heeft tegen Willem-Paul gezegd dat hij niet zo moet zeuren over dat geneuk in z'n huis en zo. Ik vind het een schande, da's toch niet correct?"Sinds ik afgestudeerd ben (en da's al sinds juni) sla ik zo nu en dan er wel eens eentje, gewoon in de studentenkroeg, of in de supermarkt of bij de snackbar, gewoon omdat ze het verdienen.
Brrr....
quote:Dan bende gai tot nou toe zeuker nie voak aan d'n beurt gewist of wel?
Op woensdag 16 januari 2002 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ig heb og noit gestudeerd. Gewoeën metien op oew twallefde an't werk, gin gezeik.
quote:ah man! Dus elke niet belasing-betaler moet zijn mond houden!? zouden ze tegen Beatrix moeten zeggen
Van die bij moeders wonende Polo-dragende dikzakken die wel eventjes denken te vertellen hoe alles in mekaar zit, maar ondertussen nog niet eens belasting betalen!
oh ja. Ik woon bij mn moeder, ben niet echt dik, draag geen polo's, maar betaal geen belasting. Lekker puh. Gewoon jaloers!
quote:woar kommst doe weg doa.. ? es doe ut expres in 't plat kallen wilt proat dan Mestreechs tegen Strolie
Op woensdag 16 januari 2002 18:12 schreef Boerenlul het volgende:[..]
Dan bende gai tot nou toe zeuker nie voak aan d'n beurt gewist of wel?
Ig heb og noit gestudeerd. Gewoeën metien op oew twallefde an't werk, gin gezeik.
fijn leven zul je dan trouwens hebben, werken vanaf je 12e is trouwens ook flink illegaal
duh alsof ik hier in stink, clone-alert?
quote:Vergeet die afschuwelijk lelijke, nergens bijpassende, Oilily shawltjes niet!
quote:Waar je je al niet druk om kan maken zeg... jij hoeft ze niet te dragen hoor, relax.
Op woensdag 16 januari 2002 18:18 schreef Superann het volgende:[..]
Vergeet die afschuwelijk lelijke, nergens bijpassende, Oilily shawltjes niet!
en ik ben geen corps/dispuut bal
ik mag me gvd niet een officeel student noemen, oh ja en ik draag geen polo shirts en ben niet dik
quote:Noemde gej mig nou unne boet'nlander?
Op woensdag 16 januari 2002 18:18 schreef -ScuL- het volgende:
werken vanaf je 12e is trouwens ook flink illegaal
quote:Nej da höb ich neet gezegd waal?
Op woensdag 16 januari 2002 18:20 schreef Boerenlul het volgende:[..]
Noemde gej mig nou unne boet'nlander?
quote:Wie zegt dat ik me er druk om maak? Ik wil hier alleen mee aangeven dat ik het zooo niet-esthetisch vind.
Op woensdag 16 januari 2002 18:19 schreef Tijn het volgende:[..]
Waar je je al niet druk om kan maken zeg... jij hoeft ze niet te dragen hoor, relax.
En natuurlijk draag ik die ondingen ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |