abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2002 @ 17:52:34 #1
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2835794
Ja, daar kan ik me nou kwaad om maken.
Van die bij moeders wonende Polo-dragende dikzakken die wel eventjes denken te vertellen hoe alles in mekaar zit, maar ondertussen nog niet eens belasting betalen!

En dat een beetje bijdehand gaan doen met 'he lullo' en zo, en mij 's avonds opbellen vanuit zo'n dinges-kantoortje om me over m'n verzekering te vragen en zo.

Maar het ergst zijn die wijfen nog, van die Sonja Barends zonder face-lift in d'r jonge jaren. Van die bakvissen die geilen op dikke buiken en liters goedkoop bier zuipende scholieren, en dan met ze allen in een mantelpakje van mamma staan, maar hun dikke kont spat er bijna uit.
Om maar niet te zwijgen over die make-up loze gezichten met dat haar in een staart, en dan een polo met strepen aan met geel en wit en blauw....brrrr.
En bijdehand dat ze zijn: "Ja Marlies, Evelien heeft tegen Willem-Paul gezegd dat hij niet zo moet zeuren over dat geneuk in z'n huis en zo. Ik vind het een schande, da's toch niet correct?"

Sinds ik afgestudeerd ben (en da's al sinds juni) sla ik zo nu en dan er wel eens eentje, gewoon in de studentenkroeg, of in de supermarkt of bij de snackbar, gewoon omdat ze het verdienen.

Brrr....

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_2835874
Gelijk heb je voor

Vooral die dispuut-typetjes zijn om te

Een gezamenlijke hersencel die ze om de beurt met elkaar delen!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2835886
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 17:52 schreef X-Ray het volgende:
Sinds ik afgestudeerd ben (en da's al sinds juni) sla ik zo nu en dan er wel eens eentje, gewoon in de studentenkroeg, of in de supermarkt of bij de snackbar, gewoon omdat ze het verdienen.
.

GO!

Wittgenstein
  woensdag 16 januari 2002 @ 17:59:17 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_2835891
Hee man lul je hebt te weinig geneukt, maak je toch niet zo druk man lul.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 16 januari 2002 @ 17:59:49 #5
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_2835900
Hahaha...sinds je afgestudeerd bent pas? Ik moet in juni nog afstuderen en ik maak me er al bijna 6 jaar schuldig aan!
Nou valt eigenlijk wel mee hoor, maar ik begrijp precies wat voor types dat je bedoelt. Type Rotterdams Studenten Corps etc. Die gasten zijn echt heel irritant, om over die wijven nog maar niet te spreken die zijn echt om te Maar volgens mij weten ze allemaal van zichzelf dat ze zo triest zijn, anders gedroegen ze zich niet zo gefrustreerd!
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_2835904
hmmm.. bij de eerste paar regels moest ik even aan iemand denken... maar volgens mij kan die nooit gestudeerd hebben
  woensdag 16 januari 2002 @ 18:00:24 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2835909
Mee eens, laten ze zich eerst maar eens bewijzen in de maatschappij.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 16 januari 2002 @ 18:01:26 #8
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_2835920
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Gelijk heb je voor

Vooral die dispuut-typetjes zijn om te

Ja, en dan allemaal leuk dezelfde fleece trui aan met een of andere loze kreet erop! Da's lachen man...en de rest van de wereld is dan zogenaamd burgerlijk...weet je wat ik burgerlijk vind? Juist ja, met z'n allen met dezelfde fleece-trui gaan lopen!
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  woensdag 16 januari 2002 @ 18:02:42 #9
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
  woensdag 16 januari 2002 @ 18:02:50 #10
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_2835937
quote:

Om maar niet te zwijgen over die make-up loze gezichten met dat haar in een staart, en dan een polo met strepen aan met geel en wit en blauw....brrrr.
Wat is er mis met een make-uploos gezicht?
quote:
Jij slaat nogal graag he?
pi_2835947
quote:
Laat me raden: drs. Communicatiewetenschappen aan de UvA?
O+. Ripley. O+.
pi_2835964
hehe
wel typisch idd.
ik negeer ze gewoon. die verdienen het niet eens om student te zijn anyway slaan is weer een beetje te veel van het goede, die lui kunnen er ook nix aan doen
pi_2835968
Hee man niks mis met het RSC he!
Als je problemen hebt met die dikke wijven dan moet je maar op zoek naar een eerste jaars die vallen namelijk nog wel mee
pi_2835973
quote:
Ja, daar kan ik me nou kwaad om maken.
Van die bij moeders wonende Polo-dragende dikzakken die wel eventjes denken te vertellen hoe alles in mekaar zit, maar ondertussen nog niet eens belasting betalen!

En dat een beetje bijdehand gaan doen met 'he lullo' en zo, en mij 's avonds opbellen vanuit zo'n dinges-kantoortje om me over m'n verzekering te vragen en zo.

Maar het ergst zijn die wijfen nog, van die Sonja Barends zonder face-lift in d'r jonge jaren. Van die bakvissen die geilen op dikke buiken en liters goedkoop bier zuipende scholieren, en dan met ze allen in een mantelpakje van mamma staan, maar hun dikke kont spat er bijna uit.
En bijdehand dat ze zijn: "Ja Marlies, Evelien heeft tegen Willem-Paul gezegd dat hij niet zo moet zeuren over dat geneuk in z'n huis en zo. Ik vind het een schande, da's toch niet correct?"

Brrr....

en gelijk heb je.. rammen die bierbuiken die brallen...
  woensdag 16 januari 2002 @ 18:07:20 #15
17205 Profesor
I have a dream!
pi_2835984
*MELD*
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_2836031
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Dan bende gai tot nou toe zeuker nie voak aan d'n beurt gewist of wel?

Ig heb og noit gestudeerd. Gewoeën metien op oew twallefde an't werk, gin gezeik.

Ig zit tot oëver m'n oeëren in de stront.
  woensdag 16 januari 2002 @ 18:17:09 #17
10077 karmel
vroeger was ie nog lief
pi_2836082
quote:
ah man! Dus elke niet belasing-betaler moet zijn mond houden!? zouden ze tegen Beatrix moeten zeggen

oh ja. Ik woon bij mn moeder, ben niet echt dik, draag geen polo's, maar betaal geen belasting. Lekker puh. Gewoon jaloers!

Of heb ik nou net een domme opmerking gemaakt?[br]gelukkig hebben we de [url=http://fotoboek.fok.nl/karmel]fotos[/url] nog.
pi_2836099
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 18:12 schreef Boerenlul het volgende:

[..]

Dan bende gai tot nou toe zeuker nie voak aan d'n beurt gewist of wel?

Ig heb og noit gestudeerd. Gewoeën metien op oew twallefde an't werk, gin gezeik.

woar kommst doe weg doa.. ? es doe ut expres in 't plat kallen wilt proat dan Mestreechs tegen Strolie

fijn leven zul je dan trouwens hebben, werken vanaf je 12e is trouwens ook flink illegaal

duh alsof ik hier in stink, clone-alert?

woensdag 16 januari 2002 @ 18:18:39 #19
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_2836102
quote:
Vergeet die afschuwelijk lelijke, nergens bijpassende, Oilily shawltjes niet!
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
  woensdag 16 januari 2002 @ 18:19:20 #20
12221 Tijn