ik wordt kankergek van al die lichtjes overalquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:37 schreef Samsonneke het volgende:
Ach, je kunt toch niet ontkennen dat het leuk is dat je lekker eten krijgt en dat er overal van die chique lichtjes enzo
Toen ik gister door 't dorp fietste zag ik regelmatig dit soort onzinquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Dat doen ze hier gelukkig niet. Een paar hebben wat lichtjes in een boom in de tuin ofzo, maar that's it.
they see me rollin' they hattin'quote:Op woensdag 26 december 2007 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
Still hatin'
ik moest daarstraks verplicht kerstmuziek aanhorenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef Harajuku. het volgende:
lmao
jawel de man is niet achterlijk hehquote:Op woensdag 26 december 2007 01:20 schreef Harajuku. het volgende:
Had ie vast niet door!
je was wel in mijn kerstnacht topic zag ikquote:Op woensdag 26 december 2007 01:23 schreef Harajuku. het volgende:. Ik doe niet aan kerst, hč. Morgen tyfen ze allemaal op. Doei!
thansk hoefde ik niet op de tocht te slapenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb hem even dicht gedaan voor je,.
ondertiteling svpquote:Op woensdag 26 december 2007 01:31 schreef Harajuku. het volgende:
YULE LOG
quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het is maar dat Kerst een excuus is om mijn kankergeile nichten weer te zien, anders zou Kerst wer-ke-lijk aan mijn reet roesten.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het zijn cockteasers.
Maargoed, ik kon mezelf bedwingen
en ze zijn ook 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |