Vanaf vrijdag 5 jan. op RTL5 dus.quote:Niet iedereen bedenkt een maandelijks naaktblad en leeft de rest van zijn leven in een luxe villa bomvol sexy fotomodellen. Toch willen heel veel mannen wel weten hoe een dergelijk leven er van dichtbij uit zou zien. Hugh Hefner opent daarom voor de RTL 5-kijker vanaf vrijdag 5 januari de deuren van zijn Playboy Mansion.
In ‘Girls From The Playboy Mansion’ geeft de (inmiddels) bejaarde voor de allereerste keer iedereen all access. Deze vijftiendelige realityserie brengt het dagelijks leven op Hefners landhuis inbeeld, en wel door de ogen van de drie meisjes die het dichtst bij hem staan: Kendra (21), Holly (27) en de wulpse Bridget. Alledrie zijn ze hoogblond, en alledrie wonen ze in bij de tachtigjarige 'Hef’.
Ze worden gevolgd van de slaapkamers tot de reisjes die ze maken, en van de fotoshoots tot de feestjes die ze samen met de andere Playmates vieren. Alles kan op de ‘Mansion’, zolang ze zich maar aan de strenge regels van de heer des huizes houden: bij zonondergang is het over met de pret en moeten de dames thuis zijn als ze niet door hem worden begeleid. De subtitel van de serie in Amerika luidt: ‘We call it fantasy, they call it home.
Plat gezegd: een reallife soap rond een hoerenloperquote:
Wat een bullshit, die Hugh heeft tenminste wat bereikt.quote:Op zondag 24 december 2006 18:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Plat gezegd: een reallife soap rond een hoerenloper
Dan liever een reallife soap rond "Bruine Henk" uit Amsterdam
Maar hij moet net als Bruine Henk nog steeds betalen als hij effe wil neukenquote:Op zondag 24 december 2006 19:30 schreef honderd het volgende:
[..]
Wat een bullshit, die Hugh heeft tenminste wat bereikt.
zolang mensen dat blijven denken blijft die vent een hit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef Marvellous het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat er dag in dag uit orgies zouden plaatsvinden, maar dat viel wel mee![]()
Mwah ik betwijfel of die oude Hef nog wel tot dergelijke actie in staat isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Is het een beetje Seymour butt's achtig?
Geweldig programma btw van Seymour was dat met Uncle steviequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mwah ik betwijfel of die oude Hef nog wel tot dergelijke actie in staat is
Maar volgens mij is er desondanks genoeg seks in het huis...
Had je werkelijk iets anders verwacht?quote:
Nee, dat ook weer niet. Maar het is nou niet echt iets om voor thuis te blijvenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Had je werkelijk iets anders verwacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |