Rot op, je moet in dat andere topic posten. Wel nu.quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Lienekien het volgende:
tvp
Vind jequote:Op zondag 24 december 2006 14:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarom is er geen smiley voor totale verwarring en onbegrip? Ik heb namelijk net een hele poos gezocht naar die smiley onder die knopjes alhier, om die smiley achter dit vraagteken alhierboven te zetten. Nu ben ik verdrietig.. Nouja, ik overdrijf een beetje, maar ik voel me er niet goed onder.
.
.
.
Als ik dinsdagavond onverhoopt toch honger heb, kom ik jouw voorraadkast plunderen, oké?quote:Op zondag 24 december 2006 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij heb ik genoeg voor een week.
Kom je dan met de Volvo?quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik dinsdagavond onverhoopt toch honger heb, kom ik jouw voorraadkast plunderen, oké?
Ik heb geen probleem. En ik vind je ook best een beetje leuk, hoor. Soms.quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nou, broer, ik ben ook wel een beetje leuk als dat je probleem is. Soms.
Doe je een beetje rustig Pausmansquote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Flikker op man, ik was eerst.
Ik ben je Pausmans niet! En je hebt potverdriejandosies de verkeerde topic weggedaan. Wat ben jij een naar mannetje zeg.quote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig Pausmans
Ja, maar, je zei dat je het jammer vond dat ik geen kloon ben van Ollie. Maar Ollie bestaat toch al? Dan is het toch leuker om een andere beetje leuke mens in ttk lpt 176 te hebben, dan een kloon?quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem. En ik vind je ook best een beetje leuk, hoor. Soms.
Dankje, ik voel me nu al beter broer.quote:
Nou, Lienekien, als iemand iemand aan het vervelen is dan ben jij het wel, en wel twee keer. Verdomme zeg!quote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef Lienekien het volgende:
Ga ergens anders lopen vervelen.
Ik vind het nou al gezellig.quote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef broer het volgende:
[..]
Die kans zit er dan dik in, want om het te lopen is de afstand me toch echt te groot.
Inderdaad. Eindelijk iemand met verstand. Jezus zeg.quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef broer het volgende:
A_R, zou je deze op slot willen doen en die van PopeOfTheSubspace weer open?
Jij was eerder. Kijk maar in 'nieuwe topics'.quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef broer het volgende:
A_R, zou je deze op slot willen doen en die van PopeOfTheSubspace weer open?
En dat is relevant hoe?quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij was eerder. Kijk maar in 'nieuwe topics'.
Ja, en om over rechtvaardigheid nog maar te zwijgen...quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
En dat is relevant hoe?
Wat ben jij een feeks zeg, ongelooflijk ongelooflijk..
broer, Zeg eens iets tegen die vrouw. Werkelijk geen eergevoel die mensen.
En waarom zou ik je moeten helpen?quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
broer, Zeg eens iets tegen die vrouw. Werkelijk geen eergevoel die mensen.
Nou, als ik het wil redden, Tweede Kerstdag, dan moet ik nu toch echt weer aan het werk.quote:
Wat is dit nu voor onzin? Zij denkt dat dit om wie het eerst was gaat. Wij, die toevallig mannen zijn, begrijpen dat dit niet het punt is. Ik wil niet suggereren dat alle mannen dit begrijpen hoor, dat is namelijk helemaal niet zo (Nee hoor, ik doel niet op mensen zoals moderators van een forum zoals het forum op www.fok.nl, echt niet). Vervolgens denkt ze ook nog eens dat jij niet vindt dat ik gelijk heb, omdat vrouwen (dat is dus een verschil met 'vrouwen', dat begrijp je natuurlijk) zowel egoistisch als projecterend ingesteld zijn. Als jij het (dat klinkt misschien vaag, maar jij begrijpt natuurlijk wel wat ik bedoel) haar vertelt, valt haar hele beeld van deze situatie in duigen uiteen. Net als een ton zonder zo'n ijzeren ding eromheen. Jaja, dan voel je je naakt als mens hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef broer het volgende:
[..]
En waarom zou ik je moeten helpen?
Mag je niet met vrouwen praten van je religie? Of kun je haar gewoon niet aan?
Nouja, ik moest toch plassen. Dag broer.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, als ik het wil redden, Tweede Kerstdag, dan moet ik nu toch echt weer aan het werk.
Dag, Lienekien. Dag, PopeOfTheSubspace.
Ik blij dat ik 'fanfare' heb ingeslikt.quote:Op zondag 24 december 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een orkest, broer, Do2, LXIV, met een orkest bestaand uit 85 man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |