En bidden.quote:Op zondag 24 december 2006 02:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bieden voor het feit dat ze hun bek houden.
Naamsbekendheid durf ik wel zeker te zeggen , voor zover Giel dat nog niet hadquote:Op zondag 24 december 2006 02:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Hoeveel zouden die 3 er zelf aan over houden denken jullie??
Niet méér dan dat ze normaal zouden verdienen. Ze zullen die vakantiedagen van de komende weken wel geschonken krijgen door 3FM.quote:Op zondag 24 december 2006 02:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Hoeveel zouden die 3 er zelf aan over houden denken jullie??
ik denk dat hij heel oprecht is, heeft alleen een andere stijlquote:Op zondag 24 december 2006 02:34 schreef SunChaser het volgende:
sander kopmt totaal niet oprecht over, nog steeds niet
Oke dat inderdaad ja maar ik bedoel dus hoeveel euro..quote:Op zondag 24 december 2006 02:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Naamsbekendheid durf ik wel zeker te zeggen , voor zover Giel dat nog niet had![]()
Snap niet wat mensen erin zien.quote:Op zondag 24 december 2006 02:38 schreef evert het volgende:
[..]
ik denk dat hij heel oprecht is, heeft alleen een andere stijl
meer dan ik in ieder geval...quote:Op zondag 24 december 2006 02:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Oke dat inderdaad ja maar ik bedoel dus hoeveel euro..![]()
Gewoon, zn salarisquote:Op zondag 24 december 2006 02:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik herken dat wel, maar ik ga dan ook geen radio presenteren...quote:Op zondag 24 december 2006 02:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sander is chagerijnig als de pest. Weinig geslapen, weinig gegeten, hij trekt het gewoon niet.
Ik dacht vrijwilligquote:Op zondag 24 december 2006 02:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
bied er eens op...quote:Op zondag 24 december 2006 02:42 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik denk dat ze wel meer krijgen dan normaal salaris maarja daar komen we toch nooit achter...![]()
Idem.quote:Op zondag 24 december 2006 02:41 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik herken dat wel, maar ik ga dan ook geen radio presenteren...
idd , mischien storten ze ook wel een bedrag , daar zal je ook niet achter komenquote:Op zondag 24 december 2006 02:42 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik denk dat ze wel meer krijgen dan normaal salaris maarja daar komen we toch nooit achter...![]()
Wordt voor mij ook eens tijdquote:Op zondag 24 december 2006 02:43 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi moment om te gaan slapen.
Voor mij ook.quote:Op zondag 24 december 2006 02:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wordt voor mij ook eens tijd![]()
4 dagen echte liefdequote:Op zondag 24 december 2006 02:44 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat is echte liefde.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |