quote:Op zondag 24 december 2006 02:30 schreef B.A.Trix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! LAST CHRISTMAS.. LALALALLAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
zo direct driving home for christmas en dan band aidquote:Op zondag 24 december 2006 02:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Het skyradio gehalte neemt ook toe
Ja, is nieuw. Een van die zangers schijnt George Michael te heten. Schijnt solo nog wel es wat gedaan te hebben. Toiletten enzoquote:Op zondag 24 december 2006 02:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Leuk nummer, kende ik nog niet.
Zou best grappig zijn..quote:Op zondag 24 december 2006 02:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat op tv zijn laptop vanaf een afstandje in beeld kwam en ik zag 100%zeker jaggle, en hij zat daarna op een forum wat leek op fok (zag avatars zo groot als op fok, en icoontjes zoals op fok.
kleuren kon ik niet zin though maar forum was ook ongeveer zo breed als fok
volgens mij was het duet op die toilettenquote:Op zondag 24 december 2006 02:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, is nieuw. Een van die zangers schijnt George Michael te heten. Schijnt solo nog wel es wat gedaan te hebben. Toiletten enzo
vergeet mariah niet...quote:Op zondag 24 december 2006 02:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zo direct driving home for christmas en dan band aid
Heeft die hendig sjiek gedaan, van toiletjuf tot zanger.quote:Op zondag 24 december 2006 02:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, is nieuw. Een van die zangers schijnt George Michael te heten. Schijnt solo nog wel es wat gedaan te hebben. Toiletten enzo
quote:Op zondag 24 december 2006 02:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
volgens mij was het duet op die toiletten
quote:Op zondag 24 december 2006 02:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waar blijven Roef en Marian met hun dikke hit.
quote:Op zondag 24 december 2006 02:34 schreef SunChaser het volgende:
sander kopmt totaal niet oprecht over, nog steeds niet
Kassa.quote:Op zondag 24 december 2006 02:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Bieden voor het feit dat ze hun bek houden.
Dat is zn stijl he... De gezelligheid is wel een beetje voorbij zo.quote:Op zondag 24 december 2006 02:34 schreef SunChaser het volgende:
sander kopmt totaal niet oprecht over, nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |