en werkt ie?quote:Op zondag 24 december 2006 14:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb bij Eplaza een WifiMAX voor Wii & DS Lite gekocht. Installatie werkte vlekkeloos, ding staat hier nu te zoemen. Nu naar beneden om te kijken of m'n Wii wil werken
hoop het voor jequote:Op zondag 24 december 2006 16:10 schreef Aibmi het volgende:
Ik denk dat ik vanavond een Wii mag ontvangenEr ligt een pakketje onder de boom, en het heeft de afmetingen van een Wii-doos
![]()
Nou, het was al duidelijk dat ik een Wii voor kerst zou krijgen. De echte vraag was vooral of ik het ook mét kerst zou krijgen. En ik denk 't welquote:
zou gaan smeken of je m al mag uitpakkenquote:Op zondag 24 december 2006 16:22 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Nou, het was al duidelijk dat ik een Wii voor kerst zou krijgen. De echte vraag was vooral of ik het ook mét kerst zou krijgen. En ik denk 't wel
oh, laat je ouders je filmen als je je Wii krijgt. Zoals dit ventje hier met zijn N64quote:Op zondag 24 december 2006 16:10 schreef Aibmi het volgende:
Ik denk dat ik vanavond een Wii mag ontvangenEr ligt een pakketje onder de boom, en het heeft de afmetingen van een Wii-doos
![]()
Dat filmpje lijkt me een goede reden om het niet op te nemenquote:Op zondag 24 december 2006 16:25 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
oh, laat je ouders je filmen als je je Wii krijgt. Zoals dit ventje hier met zijn N64![]()
ja want dat werkt via je ip van je eigen router..quote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat Wii mediacenter heb ik ff bekeken. Maar is dat wel veilig? Het creeert eigenlijk gewoon een webserver waarnaar de wii surft. is dat wel goed afgeschermd voor toegang van buitenaf.
je krijgt een intern ip.quote:Op zondag 24 december 2006 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
maar als ik het draai, zie ik wel een mededeling dat de server draait op het ip-adres dat mijn computer ook voor de buitenwereld heeft, op poort 8192.
Als je een router hebt en poort 8192 niet hebt geforward naar het IP van de server, dan kan er niks gebeurenquote:Op zondag 24 december 2006 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
maar als ik het draai, zie ik wel een mededeling dat de server draait op het ip-adres dat mijn computer ook voor de buitenwereld heeft, op poort 8192.
De Wifi die je kunt kopen werkt super. Dat wil zeggen, het doet wat t moet doen nothing more, nothing less maar ja dat wil je natuurlijk ookquote:
quote:Op zondag 24 december 2006 16:39 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn wii gooit mn netwerk eruitIemand hetzelfde probleem? Ik heb een "108 Mbps Router & Wireless Access Point SpeedShare Turbo Pro" en ik heb ook al geprobeerd om iedereen in het netwerk een vast ip te geven en alsnog vliegt mijn netwerk eruit zodra wii contact met het internet maakt.
Altijd leuk om te horen zulke nongamer verhalen.quote:Op zondag 24 december 2006 17:14 schreef Chanty87 het volgende:
Familie zit nu hier, vrijwel iedereen is erg positief; m'n 3 ooms en m'n tante hebben al fanatiek gespeeld (en dat zijn ZEKER geen gamers) en m'n opa en m'n kleine nichtjes zitten geïnteresseerd te kijken![]()
zijn de winkels gewoon open dan?quote:Op zondag 24 december 2006 17:27 schreef s0ul1991 het volgende:
morge ga ik de stad in om een game te halen, iemand tips voor welke game erg leuk is ?
ik heb Cod3 en TLOZ:TP al
Anders voeg je mij ff op je wii toe!quote:Op zondag 24 december 2006 17:14 schreef Chanty87 het volgende:
Familie zit nu hier, vrijwel iedereen is erg positief; m'n 3 ooms en m'n tante hebben al fanatiek gespeeld (en dat zijn ZEKER geen gamers) en m'n opa en m'n kleine nichtjes zitten geïnteresseerd te kijken![]()
Doe je de cube nog weg, dus de body + voeding?quote:Op zondag 24 december 2006 17:26 schreef Qwea het volgende:
MikeyMo heeft net een cube gekocht, enkel voor de controllers en Mariokart /zelda
Nu was hij 85 euro kwijt voor de cube, 2 controllers, dat geheugenkaartje, een wat spellen + dat freeloader schijfje.
Alleen al een controller + mario kart is in de winkel al 80,-
Maar toch, een cube kopen om je wii uit te breiden
Zit nog geen internet opquote:Op zondag 24 december 2006 18:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Anders voeg je mij ff op je wii toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |