Gaat ie de jonkies leren hoe je in een kwartier een big mac menu moet wegwerken ofzo?quote:Op zondag 24 december 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
jammer weer een goede scheids minder, goed dat ie de jonkies gaat begeleiden
Vlaamse kennissen vertellen mij naar aanleiding van geruchten in Belgenland dat de scheidsrechters Braamhaar, Vink en Blom op de loonlijst staan van de Chinese gokmaffia.quote:Op zondag 24 december 2006 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi nu
Vink
Braamhaar
Luinge
Jol
Wegereef
v Egmond
Haverkort
Van Hulten
Bossen
Blom
nog
Die Belgen zien overal complotten hoor...quote:Op maandag 25 december 2006 06:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Vlaamse kennissen vertellen mij naar aanleiding van geruchten in Belgenland dat de scheidsrechters Braamhaar, Vink en Blom op de loonlijst staan van de Chinese gokmaffia.
Het zou mij niets verbazen.![]()
Hij kreeg een functie aangeboden bij de KNVB.quote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Waarom stopt Temmink eigenlijk per direct.
Omdat hij een eerlijke scheidsrechter is?quote:Op maandag 25 december 2006 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij kreeg een functie aangeboden bij de KNVB.
Kreeg ie eerst die baan aangeboden. Of kreeg hij de baan aangeboden nadat hij had aangegeven te willen stoppen. Dat is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 25 december 2006 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij kreeg een functie aangeboden bij de KNVB.
Ik vermoed het eerstequote:Op maandag 25 december 2006 17:03 schreef manny het volgende:
[..]
Kreeg ie eerst die baan aangeboden. Of kreeg hij de baan aangeboden nadat hij had aangegeven te willen stoppen. Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Dat aanbod was er vast ook al wel.quote:Op maandag 25 december 2006 17:03 schreef manny het volgende:
[..]
Kreeg ie eerst die baan aangeboden. Of kreeg hij de baan aangeboden nadat hij had aangegeven te willen stoppen. Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
ja dat zei die RBC-er vorig seizoen in een interview nadat hij rood kreeg toen ie pas 5 min in het veld stond ofzo.quote:Op maandag 25 december 2006 12:06 schreef Haspel33 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, voor iemand met een geestelijk handicap was ie best goed.
Doe eens niet zo triest man.quote:Op zondag 24 december 2006 18:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gaat ie de jonkies leren hoe je in een kwartier een big mac menu moet wegwerken ofzo?
Ah, goed dat je het even toelicht...quote:Op maandag 25 december 2006 21:09 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja dat zei die RBC-er vorig seizoen in een interview nadat hij rood kreeg toen ie pas 5 min in het veld stond ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |