Door uit te loggenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe kan ik jullie in hemelsnaam duidelijk maken dat ik dit niet leuk vind?
je kan zelfmoord plegen, en daarbij(ervoor dus!) een berichtje achterlaten?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe kan ik jullie in hemelsnaam duidelijk maken dat ik dit niet leuk vind?
Ik heb zo'n hekel aan zulke reacties.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
je kan zelfmoord plegen, en daarbij een berichtje achterlaten?
emoquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan zulke reacties.![]()
ja, ga krassen...quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ja maar roosje, dit is jouw topic, JOUW moment, JOUW tijd om te stralen!!!
Welnu, straal, schat!!! Straal met al je kracht!!!!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ja maar roosje, dit is jouw topic, JOUW moment, JOUW tijd om te stralen!!!
Welnu, straal, schat!!! Straal met al je kracht!!!!
ja oke, dat kan ook...quote:
Flikker eens op aandachtshoer. Ga lekker in FB mekkeren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mag dit topic nu gesloten worden?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flikker eens op aandachtshoer. Ga lekker in FB cumcummeren
Ik probeer het om dit te stoppen en nu ben ik ineens een aandachtshoer?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flikker eens op aandachtshoer. Ga lekker in FB mekkeren.
O jawel hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
gast, wtf is jouw probleem, dat zeg je toch niet tegen een meisch
Als iedereen een eeuwige maagd zou zijn sterven we uit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:36 schreef jogy het volgende:
Als iedereen hetzelfde zou zijn als roosjeroosje dan zag de wereld er een stuk anders uit.
als iedereen het met komkommers zou doen zou er een hybride ras komen, met celwandenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als iedereen een eeuwige maagd zou zijn sterven we uit.
Ik denk dat roosje ook wel van een stijve pielemans op zijn tijd houdt....quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als iedereen een eeuwige maagd zou zijn sterven we uit.
Zie je wel? Had ik toch gelijk. Je bent gewoon een kutuser met je kutposts over je kutonderwerpen, dat je zwakbegaafd bent en alleen dingen leuk vindt die kleuters leuk vinden weten we nou wel. En ja als Dirkh het zegt is het zo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik probeer het om dit te stoppen en nu ben ik ineens een aandachtshoer?
Dit topic is dankzij jou.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zie je wel? Had ik toch gelijk. Je bent gewoon een kutuser met je kutposts over je kutonderwerpen, dat je zwakbegaafd bent en alleen dingen leuk vindt die kleuters leuk vinden weten we nou wel. En ja als Dirkh het zegt is het zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |