Ik zou het dinsdag opnemen en dan donderdag kijkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag kijken !
Zit nu naar de Top 2000 te luisterenHoe laat komt het dinsdag ?
Meen je dat nou? Ik zie gewoon het manwijf dat ik altijd al zagquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:20 schreef Airelle het volgende:
Sophie is echt heeel anders dan dat ik altijd dacht. Of tenminste ze komt nu anders over...
Zoals ze er vandaag uitzag neem ik haar zeker niet serieus neequote:
Zonder hun was het programma stukken minder hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het wel hele leuke BN'ers, behalve Georgina en Victoria dus.
Zij maken het programma juist ook weer vermakelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het wel hele leuke BN'ers, behalve Georgina en Victoria dus.
En nu tijd voor Javier Guzman.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Zonder hun was het programma stukken minder hoor
Klopt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zij maken het programma juist ook weer vermakelijkIk zou zelf Yolanthe zien ipv Milika.
Dat zei ik vorige week nou ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zij maken het programma juist ook weer vermakelijkIk zou zelf Yolanthe willen zien ipv Milika.
Lol jijquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik zou het dinsdag opnemen en dan donderdag kijken
quote:
Volgens mij is ze helemaal niet zo dom en speelt ze lekker mee met het dom blondje imago die Nederland haar inmiddels heeft gegeven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:15 schreef Roi het volgende:
Wat is die Chantal Jansen toch dom. Het is echt genant als mensen dat zelf niet door hebben.
Nou een béétje tegengas zou ze af en toe toch wel mogen geven zeg. Het is alleen maar ja en amen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij is ze helemaal niet zo dom en speelt ze lekker mee met het dom blondje imago die Nederland haar inmiddels heeft gegeven.
Ik vond haar in deze aflevering inderdaad een beetje gedwee, daar heb je gelijk in. Maar tijdens de vorige afleveringen vond ik haar af en toe best wel adrem uit de hoek komen enzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou een béétje tegengas zou ze af en toe toch wel mogen geven zeg. Het is alleen maar ja en amen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |